دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: جوانان و نوجوانان به شدت در معرض تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند و تنها راه نجات و دوری آنها از مشکلات روی آوردن و تمسک به قرآن است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در بازدید از محافل قرآنی در سطح شهر برازجان افزود: قرآن ،نور و رحمت و معجزه الهی است که هر کس به آن انس بیشتری داشته باشد درجه و ارزش انسانی آن در آخرت بیشتر می شود.وی یادآورشد:توجه به مفاهیم قرآن و تدبر در آن، انسان ها را از فتنه و هجمه های دشمنان دور می کند.مصلح افزود:ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و نیاز است محافل قرآنی را در این ایام گسترش دهیم.
کد خبر: ۳۶۷۰
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: جوانان و نوجوانان به شدت در معرض تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند و تنها راه نجات و دوری آنها از مشکلات روی آوردن و تمسک به قرآن است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در بازدید از محافل قرآنی در سطح شهر برازجان افزود: قرآن ،نور و رحمت و معجزه الهی است که هر کس به آن انس بیشتری داشته باشد درجه و ارزش انسانی آن در آخرت بیشتر می شود.

وی یادآورشد:توجه به مفاهیم قرآن و تدبر در آن، انسان ها را از فتنه و هجمه های دشمنان دور می کند.

مصلح افزود:ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و نیاز است محافل قرآنی را در این ایام گسترش دهیم.

امام جمعه برازجان گفت: آشنایی پدر و مادران با قرآن و انس با آن یکی از وظایف مهم آنها است.

مصلح برارایه تفسیر و ترجمه قرآن در مجالس قرآنی نیز تاکید کرد و گفت: پیروی از قرآن و اهل بیت و عترت دو چیز گرانبها در نزد مسلمانان است.

وی بااشاره به اینکه قرآن و اهل بیت ملازم و همراه یکدیگرند افزود:در ایام ماه مبارک رمضان 40 مسجد در شهر برازجان نسبت به برگزاری محافل و مجالس قرآنی فعالیت دارند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر