جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۸۰۵
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: اولین کمیته آماری شبکه بهداشت و درمان دشتستان با حضور مسئولین ستادی وسرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت برگزار گردید. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، دکتر حسین داربی ضمن تشکر و قدر دانی از اقدامات و تلاش های مسئولین ستادی و سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت در جهت ارتقاء شاخص بهداشتی شهرستان ،آمار را  پایه و اساس برنامه ریزی و یکی از مهمترین عوامل اثرگذار درایجاد توسعه و پیشرفت عنوان کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، افزود: آمار، به عنوان ابزاری ضروری برای پردازش و تحلیل وضعیت گذشته ، تصمیم گیری و تعیین استراتژی مناسب و ایجاد شرایطی برای پیش بینی وضعیت آتی و تصمیم گیری کامل با کمترین انحراف از هدف مورد نظر است.

در ادامه جلسه، کارشناس مسئول واحد های ستادی گزارشات خود در هر برنامه  را بر اساس تجزیه و تحلیل شاخص های فصل اول سال 96 ارائه کردند و انتظارات  و شاخص های سال 96 شهرستان در هر برنامه توسط مسئولین ستادی بیان شد.

دبیر کمیته آماری شهرستان ،حیدر باباعلی نیز اظهار داشت : پس از تجزیه و تحلیل های آماری، ما در بسیاری از شاخص ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پیشرفت بهتری داشته ایم و امیدواریم در سال جدید در شاخص هایی که افت داشته ایم تلاش بیشتری نماییم تا به حد انتظار شهرستان و استان برسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر