جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۸۶
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: دکترحسین دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در پیامی به کارکنان حوزه سلامت شهرستان دشتستان ، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند ، برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق کرد. 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد :                                                                                    

محیط کارمندی ، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است .      مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

موفقیت سازمان ها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای ماهر ، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم انداز های تعیین شده ، نقش موثری ایفا نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون ، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی سازمان و ثمره ای شیرین به بار خواهد آورد . بویژه اینکه تعالی و ارتقاء در حوزه سلامت کام تمامی اعضای سازمان و جامعه را شیرین تر خواهد نمود .

بدینوسیله ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان ، رجایی و باهنر چهارم شهریور ، روز کارمند را به همه همکاران خدوم ، دلسوز و متعهد شبکه بهداشت درمان شهرستان دشتستان  تبریک می گویم . معتقدم پیشرفت و توسعه پایدار ملزوم در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص است و تعهد کاری و اخلاقی اشخاص عامل موثر در پیشبرد اهداف و برنامه هاست ، بی شک نادیده گرفتن کرامت و حرمت افراد در هر مجموعه ای هم عامل  مخربی در پیشبرد برنامه ها خواهد بود. امید دارم با تلاش و کوششی مضاعف در ارتقاء سلامت جامعه ، کمک به توسعه پایدار کشور وخدمت به مردم حرکت کنیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر