جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۱۶
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: طرح ساماندهی مراکز خصوصی باهدف ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم در سطح شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، دکتر حسین دارابی افزود: شهرستان دشتستان بعد از شهرستان بوشهر دارای بیشترین مطب‌ها و کلینیک‌ها خصوصی است و اجرای چنین طرحی در شهرستان که بتواند مراکز درمانی خصوصی را از چند جنبه ساماندهی کند از اهداف مستقیم خدمات جامع سلامت و جزء انتظارات به‌حق مردم است.

وی بابیان اینکه ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که به مدد امکانات و به‌ویژه دنیای مجازی، مردم با حقوق شهروندی خود به‌خوبی آشنا هستند تصریح کرد: توقعات و مطالبات مردمی که از بخش‌های درمانی خصوصی وجود دارد، از طریق طرح شکایات به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام می‌شود و به همین علت شبکه بهداشت و درمان به‌عنوان نهادی که بخشی از سلامت مردم جامعه را به عهده دارد وظیفه نظارت و برنامه‌ریزی سیستماتیک را علاوه بر پیگیری جهت بهبود وضعیت فضای فیزیکی و بهداشتی در دستور کار خود دارد.

این مقام مسئول افزود: برای اجرایی شدن این طرح پژوهشی، برنامه زمان‌بندی دقیقی تدوین‌شده که امید است با برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی کامل که قبل از اجرای طرح انجام خواهد شد، تغییر نگرش و رفتار در مراجعین و مسئولین مراکز  درمانی خصوصی انجام شود.

دکتر ماریا خویش دوست، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز ضمن تشکر از همکاران همراه طرح به اهمیت رضایت عمومی از سطح خدمات بهداشتی و درمانی ارایه‌شده توسط مراکز خصوصی از طریق نظارت مستمر تأکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر