چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۲۱۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: در هفته دولت، چندین طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان بوشهر با حمایت صندوق کارآفرینی امید آغاز شد یا به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، مدیر صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: با توجه به رسالت صندوق کارآفرینی امید در کاهش معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار و چشم انداز آن در سال 96 جهت اشتغال در روستاها در راستای طرح روستای بدون بیکار، طرح های اشتغالزایی در زمینه های مختلف که عمده آن در روستاها می باشد، افتتاح گردید.

شهبازی افزود: با افتتاح و بهره برداری این کسب و کارها زمینه اشتغالزایی برای بیش از 80 نفر در استان ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل تولید و فرآوری قهوه روستای لمبدان شهرستان کنگان، طرح بومگردی و گردشگری روستای انارستان شهرستان جم، طرح بوجاری گندم و جو روستای محمدی شهرستان گناوه، تولیدات لبنیات سنتی در شهرستان دشتستان جهت تولید و بهره برداری محصولات دامی روستاها در استان، توسعه صنایع دستی قالی بافی و گلیم بافی در شهرستان بوشهر، حمایت و توسعه زنجیره تولید پوشاک استان در شهرستان دشتی و ... می باشد.

او خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولین دولتی بتوانند حمایت های خود در توسعه کشور و خدمت رسانی به مردم بیشتر کرده و مردم نیز با مشکلات پیش روی دولت آشنا شوند و تعاملی سازنده میان مردم و مسئولان در راستای رسیدن به اهداف نظام شکل گیرد.

شهبازی با اشاره به تلاش مجموعه صندوق کارآفرینی امید جهت کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، تصریح کرد : طی فعالیت دولت تدبیر و امید تعداد 8،421 فقره تسهیلات اشتغال با اعتباری بالغ بر 941 میلیارد ریال توسط صندوق پرداخت گردیده است و امید است با چشم انداز جدید جهت ایجاد اشتغال در روستاها بتوانیم با حمایت بیشتر روستاییان شاهد توسعه بخش روستایی و کاهش مهاجرت از روستاها به شهر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر