سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۲۱
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۹

فکرشهر: یکی از کاربران فکرشهر، با ارسال مطلب زیر از نبود لوله کشی گاز در محله شان در برازجان شکایت کرده و رسیدن گاز به در منازلشان را خواستار شده است.

به گزارش فکرشهر، متن ارسالی وی به شرح زیر است:

در حالي كه تمام كشور و برخي از همسايگان خارجي از گاز موجود در پايتخت انرژي (استان بوشهر)  بهرمند مي شوند، در شهر برازجان هنوز هم مناطقي وجود دارد كه ساكنينش براي رفع نيازهاي اوليه خود بايد به دنبال كپسول گاز باشند و در حالي كه لوله هاي گاز از كنار منزلشان به نقاط مختلف كشور مي رود آن ها از اين نعمت بي بهره اند و باید دنیال کپسول گاز بدوند.

يكي از اين مناطق، بلوار پاسداران واقع در منطقه یک شهر برازجان است و ما اهالی این منطقه، علاوه بر این که باید کپسول های گران و خالی و مشکل دار را به هر قیمتی و از هر جا شده، تهیه کنیم و اهمیتی به سلامتی خود و جابجایی مهره های کمرمان برای بلند کردن این کپسول های سنگین و خالی هم ندهیم؛ در مواقعی که کپسول نایاب می شود هم باید دستمان روی سرمان باشد! بگذریم از اتفاقاتی که این کپسول های غیر استاندار باعث می شوند و آتش سوزی ها و...

چند روز پیش مسوولی گفته بود که ضریب نفوذ گاز شهری در هفته دولت در استان بوشهر به 98 درصد می رسد؛ اگر واقعا این گونه است و به جز برخی نقاط صعب العبور همه گاز دارند، پس نگاهی هم به محله ی ما بیندازید و این نعمت گاز را به ما هم نشان دهید؛ منطقه یک برازجان؛ بلوار پاسداران یا همان خیابان الفتح سابق.

نظرات بینندگان
سلام
|
-
|
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
فکر شهر لطفا درباره وضعیت قطعی مکرر پچتد  روزه اب برازجان گزارش بگیرید که تا بارونی توی کازرون میاد چند روز آب قطع میشه.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر