چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: عملیات اجرایی فاز اول شبکه انتقال گاز به طول 25 کیلومتر با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال به بخش ارم و بوشکان در سال جاری آغاز خواهد شد.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در بررسی مسائل و مشکلات گاز شهرستان دشتستان گفت: با اجرایی شدن این طرح یکی ازخواسته های مهم و دیرینه مردم بخش بوشکان و ارم در زمینه گازرسانی محقق می شود.
کد خبر: ۳۷۶۵
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: عملیات اجرایی فاز اول شبکه انتقال گاز به طول 25 کیلومتر با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال به بخش ارم و بوشکان در سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در بررسی مسائل و مشکلات گاز شهرستان دشتستان گفت: با اجرایی شدن این طرح یکی ازخواسته های مهم و دیرینه مردم بخش بوشکان و ارم در زمینه گازرسانی محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری 60 کیلومتر عملیات احداث شبکه گازرسانی در سطح شهر برازجان اجرا و همچنین هشت روستای شهرستان در بخش های مرکزی، سعدآباد و شبانکاره نیز از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

زارع بر ترمیم حفاری ها و آسفالت کانال های شبکه گازرسانی در سطح شهرستان در اسرع وقت تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر نیز گفت: تا الان نزدیک به 315 کیلومتر خط انتقال، بیش از 96 هزار المک گاز و سه هزار و 530 کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان بوشهر اجرا شده است.

حسینی افزود: نزدیک به 70 هزار اشتراک گاز در استان بوشهر وجود دارد.

وی گفت: در راستای تسهیل در امر گازرسانی به خانوارها به هر خانوار 10 میلیون ریال تسهیلات ویژه بانکی برای انشعاب داخلی پرداخت می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: مجموعا در شهرستان دشتستان 459 کیلومتر شبکه گاز شهری و 206 کیلومتر گاز روستایی اجرا شده است.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان


ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر