جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۶۱
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز در مراکز سلامت دشتستان خدمات دریافت کردند.

به گزارش فکرشهر، حسین دارابی صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان مراکز بهداشتی اظهار داشت: از شروع اجرای طرح سنجش ومعاینات دانش آموزان در شهرستان دشتستان  حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی، چهارم، هفتم و دهم مورد معاینه و مراقبت اولیه پزشکی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در این طرح طبق توافق وهماهنگی با اداره آموزش وپرورش تمامی دانش‌آموزان قبل از ورود به مدرسه و در سه ماهه اول و دوم سال ۹۶ باید به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت که خانوار تحت پوشش آن هستند مراجعه و خدمات دریافت کنند.

دارابی ادامه داد: در این طرح، پزشکان و مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتستان در حدود  ۱۵ هزار دانش آموز  را معاینه و مراقبت نموده اند و بیش از هفت هزار دانش آموز نیز واکسن دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتستان، در برنامه معاینات دانش آموزان اتباع خارجی غیر مجاز، در حدود  ۵۱۰ نفر دانش آموز اتباع خارجی غیر مجاز را معاینه و واکسیناسیون کرده‌اند.

دارابی از ارسال بسته‌های بهداشتی که شامل مسواک، دستمال جیبی و شعارهای بهداشت به دانش آموزان اول ابتدایی در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر