پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی چشم‌پزشکی و دندانپزشکی در آبان ‌ماه سال جاری در بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسین حسنی در حاشیه نشست با فرماندار دشتی از حضور تیم جراحی چشم‌پزشکی و دندانپزشکی در بیمارستان صحرایی به‌صورت رایگان در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌ فارس در استان بوشهر خبر داد.مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت گفت: امسال، چهارمین سال فعالیت بیناد خیریه نوآوران سلامت است که در زمینه خدمات‌رسانی به مناطق محروم توسط تیم‌های چشم و دندانپزشکی فعالیت می‌کنیم.
کد خبر: ۳۷۷۷
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی چشم‌پزشکی و دندانپزشکی در آبان ‌ماه سال جاری در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین حسنی در حاشیه نشست با فرماندار دشتی از حضور تیم جراحی چشم‌پزشکی و دندانپزشکی در بیمارستان صحرایی به‌صورت رایگان در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌ فارس در استان بوشهر خبر داد.

مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت گفت: امسال، چهارمین سال فعالیت بیناد خیریه نوآوران سلامت است که در زمینه خدمات‌رسانی به مناطق محروم توسط تیم‌های چشم و دندانپزشکی فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: استان بوشهر سیزدهمین استانی است که در آن حضور می‌یابیم و منطقه محرومی از خطه حاشیه خلیج فارس استان بوشهر نیز عرصه‌ایست که برای ارایه خدمت انتخاب کرده‌ایم.

حسنی خاطرنشان‌کرد: در طول فعالیت این بنیاد تا کنون 4 هزار و200 عمل جراحی آب مروارید انجام شده و حدود 60 هزار نفر از خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی بنیاد بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان‌داشت: فعالیت بنیاد از سال 1389با سه ‌دندانپزشک و 9 ‌چشم‌پزشک آغاز شد و در حال حاضر 500 ‌چشم‌پزشک و دندانپزشک از سراسر کشور جزو این مجموعه بزرگ خیریه قرار دارند.

مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت یادآور شد: بیمارستان صحرایی از آبان‌ماه 93 با هماهنگی دفتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در استان بوشهر به مدت سه ماه کار خدمات‌رسانی رایگان چشم و دندان را به مردم انجام خواهد داد.

مدیر کل امور اجتماعی دفتر معاونت توسعه نهاد ریاست جمهوری نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: خدمات ارزنده‌ای در طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های عمرانی و زیربنایی برای روستاییان انجام شده است.

علیرضا ابولفتحی افزود: به پیشرفت‌های خوبی در مناطق محروم دست یافته‌ایم و با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی بیشتر جلب مشارکت روستائیان در فعالیت‌های اقتصادی است که ما نیز به دنبال تحقق این مهم هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر