پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کمبود فضا مهمترین مشکل برگزاری نمایشگاه‌ها در بوشهر است.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات قرآنی با بیان اینکه این نمایشگاه کار اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن در ماه رمضان به واسطه نیازی که استان به این گونه محصولات و استفاده از تنوع نرم افزاری و کتب در این حوزه دارد برگزار شده است.وی ادامه داد: با توجه به پیشینه استان ما در این زمینه و جایگاه بسیار خوب فرهنگی بوشهر در تمامی زمینه ها، متاسفانه این استان به واسطه دوری از ناشرین این کمبود احساس می شود.
کد خبر: ۳۷۷۸
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کمبود فضا مهمترین مشکل برگزاری نمایشگاه‌ها در بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات قرآنی با بیان اینکه این نمایشگاه کار اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن در ماه رمضان به واسطه نیازی که استان به این گونه محصولات و استفاده از تنوع نرم افزاری و کتب در این حوزه دارد برگزار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه استان ما در این زمینه و جایگاه بسیار خوب فرهنگی بوشهر در تمامی زمینه ها، متاسفانه این استان به واسطه دوری از ناشرین این کمبود احساس می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه به واسطه نیاز مردم به این گونه کتب فرهنگی در این ماه مبارک برگزار شده و نیت این بود که دسترسی آسان تری به این کتب شود.

کمبود فضا باعث کاهش تعداد ناشران شده است

وی افزود: به واسطه کمبود فضا که مشکل اصلی ما است نتوانستیم از ناشران بیشتری دعوت گرفته ولی قطعا در این سطح هم می تواند تاثیر زیادی در حوزه فرهنگی استان داشته باشد.

ماحوزی ادامه داد: از عمده مشکلی که رنج می بریم کمبود فضا بوده که امید داریم استاندار محترم و امام جمعه محترم در این زمینه مساعدت کرده تا بتوانیم در سال های آتی نمایشگاه را بسط و گسترش دهیم.

وی خبر داد: نمایشگاه کتاب را با قوت بیشتری در هفته اول دی ماه برگزار کرده و امیدواریم در آن نمایشگاه کمبود مکان را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از هشتم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 27 ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

ساعات بازدید از این نمایشگاه 10 صبح تا 13 و 30 دقیقه ظهر و از 17 بعدازظهر تا 23 شب است.

در این نمایشگاه که دهمین سال برگزاری خود را طی می کند مشاوره های قرانی، کلاس های آموزشی، حفظ قران، نشست تخصصی در زمینه علوم قرانی، نقد و بررسی و... برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر