پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندهی انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل برادر کش در بوشهر، 4 ساعت پس از قتل خبر داد و گفت که عامل قتل روز تاسوعا در گناوه نیز تسلیم شده است...
کد خبر: ۳۷۸۴۳
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵

فکرشهر: فرماندهی انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل برادر کش در بوشهر، 4 ساعت پس از قتل خبر داد و گفت که عامل قتل روز تاسوعا در گناوه نیز تسلیم شده است.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی در در شرح جزییات بیشتر این حوادث گفت: فردی که روز پنج شنبه در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر در یک درگیری برادر خود را به قتل رسانده بود، 4 ساعت پس از قتل  دستگیر شد.

وی توضیح داد: صبح روز پنج شنبه، پلیس از وقوع درگیری منجر به قتل درمنزلی مسکونی در محله" سرتل "بوشهر مطلع شد و بلافاصله ماموران کلانتری 13 بوشهر به منزل مورد نظر اعزام شدند که فردی به هویت «ر، س» به منظور عوض کردن مسیر تحقیقات به پلیس گفت که برادرش به هویت «ج، س» بر اثر درگیری با سارقین زخمی و به قتل  رسیده است.

سردار واعظی بیان کرد: با ورود پلیس به منزل و بررسی میدانی محل حادثه مشاهده شد مقتول بر اثر ضربات متعدد چاقو در کتف، کمر و شکمش فوت و خون آلود بر روی زمین افتاده است ولی پس از بررسی های پلیسی و اطلاعاتی و جمع آوری مستندات لازم، پلیس 4 ساعت پس از حادثه، برادر مقتول را به عنوان مظنون دستگیر کرد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده، 12 ساعت پس از دستگیری به قتل برادر خود با ضربات چاقو به علت اختلاف شخصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، پیرامون قتل رخ داده در روز تاسوعا در گناوه نیز گفت: فردی که صبح روز تاسوعا یکی از بستگان خود را در شهر گناوه با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود، تسلیم پلیس شد.

سردار خلیل واعظی توضیح داد: ساعت 3 بامداد روز شنبه ـ 8 مهرماه ـ در منزلی مسکونی در شهر گناوه دونفر با هم درگیر شدند که در اثر این درگیری، فردی 41 ساله مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد «ح، م» 19 ساله با ضربات متعدد چاقو یکی از بستگان خود به هویت «غ، ب» را مجروح کرده و متواری شده است.

به گفته سردار واعظی، فرد مجروح ساعتی بعد در بیمارستان فوت کرد و کارآگاهان پلیس تلاش  ویژه ای را جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم فراری آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پس از  ناامن کردن مخفیگاه های احتمالی، اجرای طرح انتظامی ویژه و گفتگوی پلیس با بستگان و خانواده متهم فراری، نهایتا متهم به قتل ساعت 19 روز شنبه، خود را به پلیس تسلیم کرد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل مقتول، علت آن را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر