چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۹۵۲
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حصر سران فتنه نوعی رأفت اسلامی و گذشت از توطئه‌های آنان است اظهار داشت: حصر سرانه فتنه خود نوعی رأفت در مورد آنها است چراکه اگر قرار بود حکم اسلامی در مورد آنها اجرا شود وضع به‌گونه‌ای دیگر مورد توجه قرار می‌گرفت که باید وضع کنونی را نوعی ارفاق و گذشت قلمداد شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به اینکه مردم شهید پرور در تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حججی شور و حماسه دیگری خلق کردند افزود: رهبر معظم انقلاب شهید حجتی را سخنگو و نماینده شهدای مظلوم مدافع حرم و تشیع باشکوه پیکر این شهید را پرمعنا و دارای پیام دانستند.

خطیب نماز جمعه برازجان، شهید حججی را مایه عزت اسلام ، انقلاب، ملت و خانواده‌اش دانست و خاطر نشان کرد: حضور با شکوه جوانان در تشییع شهید حججی نشان از عشق نسل جوان امروز به شهادت و نشان دهنده آیت الله و معجزه‌های انقلاب است.

امام جمعه برازجان به همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و با محکوم کردن این همه‌پرسی  تصریح کرد: هدف از استقلال کردستان عراق سرگرم کردن کشورهای مجاور و ایجاد یک اسرائیل جدید است.

‌مصلح  با ابرای خرسندی از هماهنگی و همکاری ایران و ترکیه در حل مسائل منطقه، سوریه و عراق افزود: برگزاری همه‌پرسی در کردستان عراق خیانت و تهدیدی برای منطقه است.

خطیب نماز جمعه برازجان با بیان اینکه دشمنان اسلام دنبال عوامل ایذایی در منطقه هستند افزود: به آمریکا و اسرائیل که همواره به دنبال مزاحمت و دخالت در کشورهای اسلامی ومستقل هستند هرگز نباید اعتماد کرد.

امام جمعه برازجان با اشاره به روز جهانی کودک نیز گفت: انتخاب نام نیکو ، تعلیم و تربیت، تعلیم معارف و آداب اسلامی، حفظ احترام و شخصیت آنها، رعایت عدالت درمیان فرزندان، وفای به عهد و پرهیز از تنبیه بدنی از وظایف والدین نسبت به فرزندان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر