جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جمعی از مهندسين عضو سازمان نظام مهندسي بوشهر ظهر امروز روبروي درب اين سازمان در بوشهر تحصن کردند.به گزارش فکرشهر، اين تحصن در ادامه تشنج ايجاد شده چند روز پيش در نشست مجمع عمومی سازمان مهندسی ساختمان استان بوشهر روي داد که برای بررسی بودجه سالانه آن تشکیل شده بود که در پی اعتراض برخی اعضا به آن چه آنان تخلفات مالی گسترده در نظام مهندسی می خواندند به تشنج کشیده شده بود.
کد خبر: ۳۸۱۳
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: جمعی از مهندسين عضو سازمان نظام مهندسي بوشهر ظهر امروز روبروي درب اين سازمان در بوشهر تحصن کردند.

به گزارش فکرشهر، اين تحصن در ادامه تشنج ايجاد شده چند روز پيش در نشست مجمع عمومی سازمان مهندسی ساختمان استان بوشهر روي داد که برای بررسی بودجه سالانه آن تشکیل شده بود که در پی اعتراض برخی اعضا به آن چه آنان تخلفات مالی گسترده در نظام مهندسی می خواندند به تشنج کشیده شده بود.

گفتنی است چندی پیش هنگام سخنان رئیس هیات مدیره در یکی از جلسات ، برخی از اعضا خواهان ارائه گزارش یکی از اعضای هیات مدیره در باره تخلفات مالی در هزینه های صورت گرفته برای احداث ساختمان سازمان نظام مهندسی بوشهر شدند، که وقتی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی وقوع برخی تخلفات مالی را در این سازمان تأئید کرد، اعضای معترض حاضر در مجمع، خواستار توضیحات مجدد رئیس هیات مدیره نظام مهندسی پیرامون ابعاد این تخلفات شدند.

در ادامه و هنگامی که سنایی دشتی رئیس هیات مدیره نظام مهندسی در توضیحات خود با نام بردن از سه نفر از اعضای هیات مدیره آنان را مسئول پاسخ گویی به مسائل مربوط به هزینه های احداث ساختمان دانست، اعضای حاضر در مجمع از افراد نام برده شده خواستار ارائه توضیحات شدند.

اعضای معترض از هیات رئیسه مجمع خواستار تنظیم صورت جلسه ای شدند که مطابق آن، ضمن تعیین مبلغ اختلاف هزینه واقعی نسبت به هزینه ادعا شده، افراد متخلف در صورت اثبات تخلف به مراجع قضایی معرفی شوند.

با بالا گرفتن تشنج در نشست مجمع عمومی نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، با ترک جلسه توسط دو نفر ، صورتجلسه تنظیمی را هم با خود بردند و تلاش اعضا برای بازگرداندن آنان به جایی نرسید.

با این حال جلسه مجمع با انتخاب ناظران و منشی جدید برای تصمیم گیری درباره تصویب بودجه سال 93 سازمان نظام مهندسی ادامه یافت که این بودجه با مخالفت اکثریت اعضا به تصویب نرسید.

منبع:سوک

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر