پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شاگردان مهدی تارتار موفق شدند با شکست سنگین ذوب آهن در نقش جهان ،صدر جدول را از پیکان شگفتی ساز پس گرفتند...
کد خبر: ۳۸۳۱۸
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: شاگردان مهدی تارتار موفق شدند با شکست سنگین ذوب آهن در نقش جهان ،صدر جدول را از پیکان شگفتی ساز پس گرفتند.

به گزارش فکرشهر، تیم پارس جنوبی جم امروز در هفته دهم لیگ برتر با 3 گل میزبان خود ذوب‌آهن را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شکست دادند و با اقتدار صدرنشین شدند.

زبیدی، سینگ و پورامینی گل های تیم تحت رهبری تارتار را به ثمر رساندند.

به نوشته ی برنا، در صحنه گل سوم سینگ در دقیقه 91 یک پنالتی را از دست داد اما در ریباند پورامینی دروازه میزبان را فرو ریخت.

بدین ترتیب پارس جنوبی با این برد 22 امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد.

 

نظرات بینندگان
جمعه 28 مهر
|
-
|
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
جمعه 28 مهر ماه( برابر با 20 اکتبر)، « روز جهانی کوهنورد »، برهمه کوهنوردان بخصوص کوهنوردان پیش کسوت شهرمان، مبارک باد! خوب است در این روز گرامی و این مناسبت جهانی، از پیشکسوتان و کوه نوردان اولیه شهر و پایه گذاران و ترویج دهندگان فرهنگ و ورزش کوهنوردی در برازجان و، حتی و در حقیقت، در سطح شهرستان و استان، که راه را برای علاقمندان بعدی کوه هموار کردند، یادی شود. یکی از اولین و نخستین گروه یا گروه هائی که صرفا با نیت و هدف ورزشی محض ( و نه نیات و مقاصد سیاسی و ایده ئولوژیک)، و به صورت تیم و گروه مستقل و آزادِ ورزشی صرفِ، و طبیعت گردی و کوه روی را، راه انداختند و رونق دادند، یادی شود. مثل تیم و گروه 9 نفره به سرپرستی ورزشکار جوانمرد و سالم و نجیب و ساکت و بی آزار و با اخلاق و بی ادعا و با روحیه ورزشکار حرفه ای و دوستدار و مواظب طبیعت و محیط زیست، قهرمان پرتاب وزنه و دیسک در سطح کشور ، احمد معراجی، که در سال 1358 هجری شمسی(36 سال پیش) تشکیل شد و تقربا تمام هفته ها به کوه نوردی می پرداختند. یعنی : شهید علی دهقان که در همان اوایل جنگ به شهادت رسید غلام هوشنگی(جانباز شیمیائی) محمود مهرانگالی رحمان احمدی(جانباز) احمد معراحی احمد پاکزاد شادروان ماشا الله پاکزاد حسنعلی مرادی و حمید معراجی. حاج ماشا الله پاکزاد بعد ها گروه «نبی» را تشکیل داد. رحما احمدی از نفرات اولیه و ثابت گروه قدیمی «الفتح » با سر پرستی فتح الله عوض زاده بود. از اعضای دیگر گروه الفتح اولیه که در گروه 9 نفره معراجی هم شرکت داشت، احمد پاکزاد می باشد. حسنعلی مرادی بعد ها بطور رسمیمسولیت هائی در هیئت کوهنوردی به عهده گرفت
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر