پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در گفت و گوی اختصاصی شهردار با «فکرشهر» مطرح شد:
فکرشهر: شهردار سعدآباد می گوید با وجود عدم تخصیص اعتبارات تملک و دارایی، پروژه های عمرانی شهر در حال انجام است...
کد خبر: ۳۸۳۲۰
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: شهردار سعدآباد می گوید با وجود عدم تخصیص اعتبارات تملک و دارایی، پروژه های عمرانی شهر در حال انجام است.

ابوالقاسم شریفی، در گفت و گو با «فکرشهر» پیرامون طرح های در دست اجرای شهرداری سعدآباد گفت: پروژه های عمران شهر با وجود عدم تخصیص بودجه ها، فعال هستند و روندی رو به رشد دارند.

وی توضیح داد: امسال، در کمیته برنامه ریزی، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان مصوب شده بود که تاکنون، ریالی از این بند، تخصیص نیافته است و بیشتر تخصیص های ما، از محل عوارض و آلایندگی بوده که شهرداری با کمک آن ها، در حال اجرای طرح هاست.

شریفی با بیان این که برای تکمیل خیابان ساحلی شهر سعدآباد، 4 میلیارد تومان احتیاج داریم، افزود: علاوه بر آن و با توجه به این که زمستان و فصل بارش ها در راه است و جهت مقابله با سیل و حوادث احتمالی و ایجاد دیوار حفاظتی دره ها و رودخانه ها ی فصلی سطح شهر، به حداقل 700 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

شهردار سعدآباد با تاکید بر کمبود اعتبارات برای اجرای پروژه ها، ادامه داد: با این حال، در دهه فجر امسال ـ 1396 ـ بیش از 15 هزار متر مربع آسفالت و همچنین فاز دوم کمپ استراحت مسافران نوروزی و فاز دوم تفریحگاه ساحلی را افتتاح کرده و به بهره برداری خواهیم رساند.

وی توضیح داد: کمپ ها، شامل زمین چمن مصنوعی، پیست اسکیت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، 12 عدد آلاچیق، مجموعه بازی، مجموعه ورزشی و سایر وسایل رفاهی در کنار دریاچه قایق سواری می باشند که بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه داشته است.

ابوالقاسم شریفی اضافه کرد: تکمیل ساختمان شهرداری سعدآباد هم از سر گرفته شده و در حال نماسازی است و امیدواریم تا سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی همچنین، با قدردانی از استاندار سابق، ابراز امیدوری نمود استاندار جدید نیز توجه ی ویژه ای به شهر سعدآباد داشته باشد، چرا که این شهر، یکی از قدیمی ترین شهرهای استان است و برای توسعه و عمران به توجه ی ویژه ای نیاز دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر