پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: کارگاه آموزشی لنج سازی و پرورش میگو در تنگستان راه‌اندازی می‌شود.به گزارش فکرشهر، حسین خمسه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر را در دستور کار داریم و پروژه‌های مختلفی در این زمینه اجرا می شود.وی با اشاره به وضعیت مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان اضافه کرد: این مرکز از پیشرفته‌ترین مراکز فنیو  حرفه‌ای است که رشته‌های مختلف فنی در این مرکز ارائه می‌شود و افرادی از نقاط مختلف استان به این مرکز می‌آیند.
کد خبر: ۳۸۴۶
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: کارگاه آموزشی لنج سازی و پرورش میگو در تنگستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حسین خمسه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر را در دستور کار داریم و پروژه‌های مختلفی در این زمینه اجرا می شود.

وی با اشاره به وضعیت مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان تنگستان اضافه کرد: این مرکز از پیشرفته‌ترین مراکز فنیو  حرفه‌ای است که رشته‌های مختلف فنی در این مرکز ارائه می‌شود و افرادی از نقاط مختلف استان به این مرکز می‌آیند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به نیازسنجی‌های صورت گرفته برای ارائه برنامه‌های اموزشی در تنگستان، افزود: کارگاه آموزشی لنج سازی و پرورش میگو یکی از نیازهای شهرستان تنگستان است که نسبت به راه‌اندازی این مرکز اقدامات لازم صورت خوهد پذیرفت.

تکمیل فاز دوم مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تنگستان

وی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های ما در شهرستان تنگستان، تکمیل فاز دوم مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان است که امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آن را عملی کنیم.

خمسه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ارائه خدمات شبانه‌روزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تنگستان، ادامه داد: فاز دوم این مرکز شامل خوابگاه و رستوران با جذب اعتبارات نفت اجرایی می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای توسعه برنامه‌های فنی‌ و حرفه‌ای به منظور افزایش دانش فنی نیروهای استان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم شاهد حضور این افراد در عرصه کار و اشتغال باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر