چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: افراد معتقد و متعهد به اصول و اعتقادات دینی باید در دانشگاه ها عهده دار مسوولیت شوند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با هیات رییسه دانشگاه آزاداسلامی واحد این شهرستان افزود: یکی از مشکلات مهندسی فرهنگی کشور نداشتن و مشخص نبودن متولی است و در این زمینه موازی کاری و برخی مواقع کارها به صورت غیر کارشناسی اجرا می شود.
کد خبر: ۳۸۵۲
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: افراد معتقد و متعهد به اصول و اعتقادات دینی باید در دانشگاه ها عهده دار مسوولیت شوند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با هیات رییسه دانشگاه آزاداسلامی واحد این شهرستان افزود: یکی از مشکلات مهندسی فرهنگی کشور نداشتن و مشخص نبودن متولی است و در این زمینه موازی کاری و برخی مواقع کارها به صورت غیر کارشناسی اجرا می شود.

وی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه ها گفت: به تعبیر رهبرفرزانه انقلاب، دانشگاه باید در اختیار کسانی باشد که عاشق پیشرفت علمی ایران هستند واهمیت آن را برای سرنوشت کشور و ملت درک می کنند. 

امام جمعه گناوه بیان کرد: فضای دانشگاه ها نباید مرکز وجولان گاه گروه های سیاسی شود، تفاوت سلیقه و آرا امری طبیعی است که این امر منافاتی با سخن رهبری ندارد.

وی ازایده ساخت مسجد در دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان استقبال و آن را کاری ارزشمند دانست که زمینه معنویت بیشتر را دراین مرکز و ساحل که در جوار دانشگاه قرار دارد، فراهم می کند.

رکنی حسینی گفت: امیدواریم با همکاری و همت مسوولان دانشگاه هرچه زودتر امکان و شرایط تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد فراهم شود.

یدالله قلایی زاده رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد گناوه هدف از این دیدار را همچون گذشته بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه و ارایه گزارشی از عملکرد این واحد عنوان کرد.

دراین نشست هریک از اعضای هیات رئیسه گزارشی از حوزه کاری خود ارایه کردند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر