سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، در شهرستان دشتی از انهدام  باند سرقت از ادارات دولتی و اماکن عمومی در سطح شهرستان دشتی خبر داد.وی گفت: در پی چندین فقره سرقت از ادارات دولتی و اماکن عمومی درسطح شهرستان با اتخاذ تدابیرامنیتی، مراقبت‌های محسوس و نامحسوس، گشت‌زنی‌های مداوم و کار اطلاعاتی گسترده سارقان دستگیر شدند.فرمانده انتظامی دشتی ادامه داد: این باند که اغلب از ادارات و اماکن عمومی و خصوصی سرقت می‌کردند در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش‌های عوامل پلیس آگاهی انتظامی باند چهارنفره سارقان حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر و متلاشی شدند.
کد خبر: ۳۸۹۰
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۴

به گزارش فکرشهر، در شهرستان دشتی از انهدام  باند سرقت از ادارات دولتی و اماکن عمومی در سطح شهرستان دشتی خبر داد.

وی گفت: در پی چندین فقره سرقت از ادارات دولتی و اماکن عمومی درسطح شهرستان با اتخاذ تدابیرامنیتی، مراقبت‌های محسوس و نامحسوس، گشت‌زنی‌های مداوم و کار اطلاعاتی گسترده سارقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دشتی ادامه داد: این باند که اغلب از ادارات و اماکن عمومی و خصوصی سرقت می‌کردند در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با تلاش‌های عوامل پلیس آگاهی انتظامی باند چهارنفره سارقان حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر و متلاشی شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: ماموران به یک‌دستگاه خودرو 405 که سه نفر سرنشین داشت مظنون شدند که پس از توقف و بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سوزنی دو لوله و تعدادی ادوات مربوط به سرقت درخودرو کشف شد.

وی بیان داشت: درپی استعلام مشخص شد خودرو سرقتی از شهرستان دشتی است و با هماهنگی با مقام قضایی شهرستان و ورود به مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح‌یوزی غیرمجاز مجددا کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دشتی تصریح کرد: با اقدام سریع و به موقع توسط ماموران آگاهی این شهرستان سارقان در همان لحظه اول دستگیری به جرم خود اقرار کردند.

رضایی گفت: در تحقیقات به‌عمل آمده این سارقان به چندین فقره سرقت از اماکن دولتی، عمومی و دو دستگاه خودرو سواری 405 که از شهرستان دشتی سرقت کرده بودند و به شهرستان فیروزآباد استان فارس انتقال داده بودند اعتراف کردند.

وی یادآورشد: از این باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای تعدادی اموال از قبیل کامپیوتر با قطعات، تعدادی کولرگازی، سیم برق و ... که در فیروزآباد به‌فروش رسانده بودند کشف و ضبط شد و تعداد چهار مال‌خر در این زمینه دستگیر و به همراه سارقان تحویل مقامات قضایی استان شدند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر