جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: شهردار برازجان می گوید با همکاری حوزه ی معاونت اجرايی وخدمات شهری، عمرانی و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری در حال آماده سازی شهر برای پیاده روی بزرگ ولایت می باشند...
کد خبر: ۳۸۹۷۶
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸

فکرشهر: شهردار برازجان می گوید با همکاری حوزه ی معاونت اجرايی وخدمات شهری، عمرانی و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری در حال آماده سازی شهر برای پیاده روی بزرگ ولایت می باشند.

محمدحسن محمدی، در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» پیرامون اقدامات انجام شده برای پیاده روی روز 30 صفر از برازجان تا امامزاده ابراهیم در ننیزک، حمل و نقل زائرین را مهم ترین بخش مسوولیت های شهرداری برازجان عنوان کرد و گفت که این شهرداری، 43 دستگاه اتوبوس، 60 دستگاه مینی بوس و 150 تاکسی را برای انتقال زائرین در نظر گرفته که در چند مرحله خدمات رسانی می کنند.

وی توضیح داد: مسيرفعاليت و تردد اتوبوس ها درمرحله اول از پل والفجرتا شاهزاده ابراهيم است و مسير فعاليت تاكسی ها نیز در مرحله دوم انتقال زائرين از پل والفجر به داخل شهر می باشد.

شهردار برازجان، دیگر مسوولیت این ارگان در پیاده روی ولایت را موضوع نظافت و جمع آوری پسماندها عنوان کرد و گفت: 100 نفر از پاکبانان شهرداری، موقع پیاده روی، در مسیر مستقر می شوند، همچنین، 100 مخزن زباله درمسير راهپيمايی جانمایی شده است و 20 هزار پلاستيك زباله نیز بين زائرين توزیع خواهد شد؛ علاوه بر آن، بیش از200 جلیقه همیار پاکبان بین زائرین گرامی جهت جمع آوری پسماند توزیع می شود و به آنان، کارت قرعه کشی نیز داده و سپس جوایزی به ایشان اهدا خواهیم کرد.

وی همچنین از استقرار بالابر و ماشين آلات سبك و سنگين شهرداري در يك هفته اخير در مسیر پیاده  روی ولایت خبر داد و افزود: این اقدام در راستای همكاری در پاكسازی مسير راهپيمايی می باشد، ضمن این که برای جمع آوری نخاله ها از میدان کشاورز تا سه راهی بنداروز نیز همکاری های لازم را انجام داده ایم، در حالی که این محدوده خارج از شهر است. 

مهندس محمدی، برپایی موکب فرهنگی با همکاری کمیسیون فرهنگی شورا و تیم ورزشی جودو، اهدا بسته های فرهنگی به زائرین، برپایی ایستگاه نقاشی کودک باموضوع ولایت ـ فرهنگ شهروندی، برپایی موکب با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه و موسسه سرای مهر، برگزاری نمایشگاه با موضوع حقوق شهروندی، حجاب، محیط زیست و...، همکاری با ایستگاه نذر کتاب انجمن پاکدلان، برگزاری مسابقه عکس همراه با جوایز ارزنده، همکاری با موکب کمیسیون بانوان و امورجوانان شورای اسلامی شهر، همکاری با موکب بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش، نصب تعدادی بنر فرهنگ شهروندی، نماز، حجاب و... درابعاد2*1 و 3*4 در مسیر پیاده روی، نصب بنرتسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) و همکاری در برپایی ایستگاه سازمان اتوبوسرانی و حومه، را نیز، از دیگر اقدامات شهرداری برازجان برای پیاده روی بزرگ ولایت عنوان کرد و افزود: این پیاده روی صبح روز یکشنبه، 28 آبان ماه همزمان با 30 صفر و شهادت امام رضا (ع)، از برازجان تا شاهزاده (امامزاده) ابراهیم ـ برادر امام رضا (ع) ـ در فاصله ی 12 کیلومتری برازجان و با حضور چند ده هزار نفری مردم برگزار می شود.
 

نظرات بینندگان
چراغی که به خانه رواست، به صحرا حرام است!
|
-
|
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
چراغی که به خانه رواست، به صحرا حرام است! انگار توی این دور و زمونه همه چیز دنیا برعکس شده! از شگفتی های روزگار یکی هم اینکه در ولایت « با صاو مانده » ما، دشت و صحرا و بیابان هم، از لحاظ پرداخته شدن از آلودگی ها و توجه شدن شان به پاکیزگی و پاکسازی های ظاهری، بر شهر ارجهیت و مزیت پیدا کرده اند! روز جمعه 26 (دیروز) که به اتفاق همراهان به شاهزاده ابراهیم میرفتیم، در راه عبور در آن هوای صبحگاهی، از زیر پل درست روبروی درب وردی ساختمان شهرداری، این نماد شهر و شهریت مان، دود کثیف و بوی متعفن نامطبوع آزاردهنده ای عین برج زهر مار و دم سمی و آتشین اژدهای دمان، به هوا بلند بود. با عحله و با غر و لند و بد و بیراه گفتن همراهان، شیشه های ماشین را بالا کشیدیم و گاز دادیم و از آنجا در رفتیم تا جان مان را نجات دهیم. وقتی بر گشتیم، هنوز هم دیوسفید خُفته به زیر پل، دود از دهانش بیرون میداد، بوئی تند و خفه کننده! وای بر ما
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر