چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۶۳
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نماینده اشتغال من در شهرستان دیر حضور دارد و جوانانی که دارای مدارک رشته‌های فنی از دانشگاه‌های دولتی هستند به ایشان مراجعه کنند یا در زمانی که در منطقه حضور دارند به خودم مراجعه داشته باشند تا زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، سکینه الماسی پیش از ظهر امروز در نشست با شوراهای اسلامی شهرستان دیر اظهار داشت: شوراها، دهیاران و نمایندگان و منتخبین مردم ،با تشویق جوانان تحصیل‌کرده در شهرها و روستاها برای شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط با صنایع نفت و گاز بهانه را از نفت بگیرند.

وی با بیان اینکه بهانه پتروشیمی‌ها جذب دانش‌آموخته دانشگاه‌های دولتی است، افزود: نماینده اشتغال من در شهرستان دیر حضور دارد و جوانانی که دارای مدارک رشته‌های فنی از دانشگاه‌های دولتی هستند به ایشان مراجعه کنند یا در زمانی که در منطقه حضور دارند به خودم مراجعه داشته باشند تا زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

نماینده  شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تمام فکر خود را مساله اشتغال دانست و تصریح کرد: اگر معضل اشتغال حل شود  با شناختی که از منابع کشور دارم این ظرفیت را در خود می‌بینم خدماتی برای جنوب استان انجام دهم که در تاریخ ثبت شود.

الماسی عنوان کرد: شوراها باید نیروی جوان تحصیل‌کرده و جوانان بیکار شهر و روستای خود را داشته باشند و آن را به ما منتقل کنند چرا که مردم بعد از خدا به ما نمایندگانشان امید دارند تا مشکلاتشان را به گوش مسوولین برسانیم.

وی با اشاره به بی توجهی شهرداران به ماده 47اضافه کرد: شهرداری‌ها به جای قراردادبستن با پیمانکاران غیربومی، نیروهای بومی را ببینند و از ظرفیت‌های منطقه استفاده کنند هر چند مشکلات زیاد است و نباید توقع حل آنها ظرف یک‌سال یا دوسال داشته باشید بلکه باید با تعامل و هم‌فکری رو به جلو حرکت کنیم.

نماینده  شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رسانه همواره یار و یاور ما بوده‌اند و مطالبات و صدای مردم را به گوش مسوولین می‌رسانند  که از آنها تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: به زودی گروه تلگرامی با حضور فرمانداران و معاونانشان، بخشداران ، شهرداران، شوراها و دهیاران با مدیریت اینجانب به منظور پیگیری بهتر مطالبات مردم تشکیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر