سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۷۰۴
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ایجاد 12 حوزه علمیه خواهران در همه شهرستان‌های استان در کنار ایجاد 200 مرکز معارفی ,ویژه بانوان، بخشی از این سند است که تاکنون 90 مرکز معارفی در سطح استان بوشهر تاسیس شده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌‌اله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز معارف اسلامی حوزه علمیه خواهران در شهر عالیشهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش بی‌بدیل بانوان در تربیت اسلامی، دشمنان اسلام طراحی‌های مختلفی برای تاثیرگذاری منفی بر شخصیت بانوان در جامعه اسلامی ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی زن را به عنوان یک کالا مدنظر قرار داده و به دنبال این است که به تحقیر و انحراف شخصیت بانوان بپردازد و از این طریق به کانون‌های ثروت برای چپاول کشورها دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: اسلام با یک نگاه کریمانه به دنبال دفاع از حریم مقدس زنان است و از آن به عنوان واسطه فیض آفرینش یاد می‌کند.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: حوزه‌های علمیه نقش اساسی و مهمی در عرصه ارتقا سطح فرهنگ اسلامی بانوان دارند که باید توجه مناسبی به معارف اسلامی در این بخش داشته باشند.

وی با اشاره به سند چشم‌انداز حوزوی استان بوشهر، یادآور شد: ایجاد 12 حوزه علمیه خواهران در همه شهرستان‌های استان در کنار ایجاد 200 مرکز معارفی ویژه بانوان بخشی از این سند است که تاکنون 90 مرکز معارفی در سطح استان بوشهر تاسیس شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هدف از تشکیل مراکز معارفی را آشنایی بیشتر بانوان با معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به نگرانی عمده خانواده‌ها از تهاجم فرهنگی نظام سلطه، وجود این مراکز می‌تواند سبب ارتقا ایمان بانوان و مقابله با تهاحم فرهنگی دشمن شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر