پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد افزود: این مدارس در شهرهای برازجان، دالکی، آبپخش، ارم و بوشکان برای اسکان مسافران آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۳۹۸
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: 70مدرسه با 400کلاس برای اسکان و میزبانی مهمانان و مسافران نوروزی دراین شهرستان آماده شده است.

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد افزود: این مدارس در شهرهای برازجان، دالکی، آبپخش، ارم و بوشکان برای اسکان مسافران آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: دشتستان دارای جذابیت های گردشگری خوبی است و هر ساله مسافران زیادی برای استفاده از طبیعت و مناطق دیدنی این شهرستان را انتخاب می کنند.

لواسانی با اشاره به لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی بیان کرد: هرسال شاهد رشد آمار مسافران نوروزی در شهرستان دشتستان هستیم که دراین ارتباط همه باید تلاش کنیم تا مثل سال های گذشته همه مسافران با خاطره خوشی شهرستان را ترک کنند.

وی گفت: برای این مدارس امکاناتی نظیر موکت و فرش، یخچال، اجاق گاز، مواد شوینده و بهداشتی در نظر گرفته شده و سرویس دهی آنها از 27اسفند آغاز خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش دشتستان اضافه کرد: ستاد اسکان مشخص شده و برشور و بنرهای راهنمای مسافر نیز آماده شده است.

وی در باره تامین امنیت و آسایش و رفاه مسافران گفت: کروکی همه مدارس در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته، مدرسه ای نیز در شهر برازجان برای استقرار آن یگان انتظامی و همه تهمیدات لازم با همکاری آنها در نظر گرفته شده است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر