شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۲۸
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر در نخستین سفر به شهرستان های استان بوشهر به پایتخت انرژی ایران عسلویه رفت.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، عبدالکریم گراوند ضمن ادای احترام به شهدای والامقام از چند واحد تولیدی، کشاورزی و گردشگری دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

بازاریابی محصولات تولیدی، پرداخت تسهیلات کم بهره، صدور مجوز برداشت آب ، صدور مجوز نهالستان  و تسهیل و رفع موانع تولید از جمله خواسته های تولید کنندگان بود.

استاندار بوشهر سپس در جلسه رفع موانع تولید در عسلویه شرکت کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد از حداکثر ظرفیت های قانونی برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

عبدالکریم گراوند افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی و اقتصادی با رویکرد توجه جدی به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا موانع فراروی آنها در شهرستان ها بررسی و برطرف شود.

وی گفت: خرید واحدهای پتروشیمی و صنعت نفت و گاز باید به سمت تولیدات استانی سوق داده شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با کمبود زمین مورد نیاز برای توسعه مرکز تولید گل و گیاه افزود: توسعه فعالیت های فضای سبز در دل فضای صنعتی و آلاینده عسلویه به لحاظ قانونی منعی ندارد و در این ارتباط آماده هر گونه همکاری برای فعالیت چنین مراکزی هستیم.

گراوند پس از پایان نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در دفتر فرماندار عسلویه با تعدادی از از شهروندان عسلویه ای به گفت و گو نشست و در دیدارهای چهره به چهره مسائل و مشکلات و پرسش ها و درخواست های آنان را یکی پس از دیگری پاسخ داد و از مدیران خواست تا زمینه حل مشکلات مردم در بخش های مختلف را فراهم کنند.

ساخت پلاژ بانوان، اعطای تسهیلات کم به بانوان و بویژه بانوان سرپرست خانوار، پذیرش طرح های آموزشی بانوان و سازمان های مردم نهاد، آموزش برای صید صنعتی، رسیدگی به آلودگی دریا، هزینه بالای سوخت، حل مشکل ته لنجی و پرداختن به ظرفیت های گردشگری شهرستان عسلویه از جمله خواسته های مردم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر