سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت جمعیت هلال احمر با عنوان نشاط و پویایی و با شعار تابستانی مفرح و پربار با هلال احمر در استان بوشهر آغاز شد.به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبان زاده در آیین افتتاح این طرح تابستانی افزود: این طرح در چهار بخش آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، برنامه های بشردوستانه عام المنفعه اجرا می شود.وی اضافه کرد: این طرح با حضور 18 هزار و 500 عضو در شعبه های مختلف جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 22 تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد. 
کد خبر: ۴۰۱۰
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت جمعیت هلال احمر با عنوان نشاط و پویایی و با شعار تابستانی مفرح و پربار با هلال احمر در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبان زاده در آیین افتتاح این طرح تابستانی افزود: این طرح در چهار بخش آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، برنامه های بشردوستانه عام المنفعه اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این طرح با حضور 18 هزار و 500 عضو در شعبه های مختلف جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 22 تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد. 

شعبان زاده اضافه کرد: طرح اوقات فراغت فرصتی برای غنی سازی کیفیت زندگی، رشد ابعاد مختلف فردی و پیشگیری از استفاده های ضد اجتماعی و بزهکارانه از وقت آزاد است که از طریق آموزش اوقات فراغت می توان به افراد کمک کرد تا از موقعیت های فراغتی بهره ببرند و بتوانند از وقت و توانایی های خود آن گونه که خود می خواهند به مطلوب ترین شکل بهره برداری کنند.

وی اظهارکرد: مخاطبان طرح نشاط و پویایی گروه سنی چهار تا 29 سال است که می توانند در کلاس های کمک های اولیه و امداد رسانی، چادرزنی به منظور ارتقای سطح علمی و عملی، مشارکت در برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه، برگزاری اردوهای درون و برون استانی دراردوگاه های جمعیت هلال احمر سطح کشور، دوره های مهارت های زندگی، کارآفرینی و کلاس های مختلف ورزشی، احکام و قرآن و کلاس های هنری شرکت کنند.

وی گفت: حرکت کاروان های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور برای توانمندسازی کانون های روستایی از طریق کانون های دانشجویی برای آگاه سازی و پیشگیری از حوادث و اجرای برنامه های امدادی و فرهنگی در روستاهای سطح استان از جمله دیگر فعالیت های حوزه جوانان در تابستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: مسابقات رفاقت مهر ویژه جوانان و دانشجویان به صورت شهرستانی و استانی در رشته های قرآن، زبان، امدادرسانی و کمک های اولیه در تابستان امسال اجرا می شود.

شعبان زاده افزود: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بهترین فرصت برای آموزش جوانان، ایجاد ارتباط، تعامل بیشتر، ترویج فعالیتهای گروهی و آمادگی اعضا به پاسخگویی به حوادث و سوانح است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر