جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۱۹۸
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: طبق شواهد و قرائن و اسنادی که افشا شده پشت صحنه ناآرامی های اخیر در ایران آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان همچون آل سعود هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر برازجان افزود: آحاد مردم باید با هوشیاری، درایت و بصیرت لازم دست های مزبور پشت صحنه فتنه ها را ببینند و همچون گذشته دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را ناکام و مایوس بگذارند.

وی بیان کرد: در عین حال اصل مشکلات و مطالبات بحق مردم نباید نادیده گرفته شود و مسئولان برای برطرف کردن آنها تلاش کنند. 

مصلح ادامه داد: گلایه ها و خواسته های قانونی و منطقی مردم در مورد گرانی، بیکاری و مالی همواره باید مورد توجه مسئولان باشد و نباید در قبال آن بی تفاوت باشیم.

امام جمعه برازجان بیان کرد: همه ما باید بدانیم که اعتراض و طرح مطالبات آشوب و اغتشاش نیست زیرا آنان که انتظارات و مطالباتی بحق دارند اولین قربانیان آشوب ها خواهند شد.

وی افزود: بنابراین مردم همچنانکه تاکنون بخوبی عمل کرده اند، باید با قاطعیت و شفافیت تمام، پاسخ اقدامات کور و دشمن شادکن را بدهند.

مصلح تاکید کرد: همه بدانند که در فضای آشوب و ناامنی هیچ خواسته ای تامین نمی شود بلکه خسارات جبران ناپذیری به جامعه تحمیل خواهد شد.

خطیب نمازجمعه برازجان اضافه کرد: نوع اقدامات و تحرکات عناصر نارامی ها از جمله بی حرمتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) و آتش زدن مساجد، قرآن و حسینه ها، امامزاده ها، غارت اموال عمومی، بانک ها و اتوبوس ها و مختل کردن زندگی و کسب و کار مردم بهترین گواه بر نیات شوم و پلید فتنه گران است.

وی تاکید کرد: ضمن اعلان انزجار شدید نسبت به عوامل ناامنی در کشور از نیروهای امنیتی و انتظامی و قضایی انتظار می رود بشدت و قاطعیت تمام با آنها و عناصر فتنه برخورد کنند.

امام جمعه برازجان از مردم بابت حضور در مراسم باشکوه نهم دی ماه، راهپیمایی 13 دی ماه و تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی در کنترل اوضاع تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر