جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۶۸
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: جمعی از «کشاورزان دیم کار گندم بخش شبانکاره» با ارسال مطلب به فکرشهر، از عدم ثبت بیمه های خود در سامانه ی کشوری شکای کرده و رسیدگی مسئولین به این امر را خواستار شدند.

به گزارش فکرشهرف در این نامه آمده:
 
«پرونده های بیمه خشکسالی که توسط کشاورزان تحویل دفتر بیمه شبانکاره داده شده و سپس توسط کارشناس شرکت بیمه سر زمین ها حاضر شده و بازدید صورت داده باید تا قبل  از 15/10/96 داخل سیستم صندوق بیمه کشور ثبت می شد که متاسفانه این مهم صورت نگرفته تا سیستم از تهران بسته شد.

امسال دفتر شرکت بیمه کشاورزی که باید از آذرماه  در شهر شبانکاره شروع به انجام کار می کرد، متاسفانه به دلایل واهی شروع به کار نکرد تا تاریخ 9/10/96.

مثلا یکی از دلایلشان این بود: فکر می کردیم کشاورزان استقبال نمی کنند، دفتر را بازگشایی نکردیم!!
 در حالی که تابلویی بزرگ با آرم بانک کشاورزی بر بالای درب دفتر نصب می باشد و در 10سال گذشته در این شهر فعال بوده است.

لازم به ذکر است که تاریخ پایان مهلت انجام بیمه نیز 15/10/96 اعلام شد و کشاورزان به محض بازگشایی شروع به انجام بیمه کردند . در واقع کشاورزان این بخش تنها پنج روز فرصت داشتند چون روز چهاردهم و  پانزدهم دیماه نیز اخر هفته بود و دفتر عملا تعطیل بود.

با این تفاسیر تعدادی از کشاورزان پرونده تشکیل داده و کارشناس شرکت بیمه نیز از زمین ها بازدید نمودند و پرونده برای ثبت به شهرستان برده شد...

حال پس از حدود دو هفته متوجه شده ایم که پرونده های کشاورزان به دلایل نامعلوم ثبت سیستم نگردیده و برگشت خواهند خورد.

چرا پرونده کشاورزان بیچاره به سرانجام نرسید؟
 
از شخص استاندار و مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خواهشمندیم این مشکل را حل کنید و راه کاری برای ثبت پرونده های بازدید شده در سیستم کشوری بیابید و مسئولین خاطی، بی فکر و متخلف که در این امر مقصر هستند را به محاکمه بکشانید.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر