جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: یک زن آمریکایی، 8 سال پس از اینکه پزشکان برای درمان او، به کمرش سلول های بنیادین تزریق کردند، متوجه شد یک دماغ 3 سانتی متری در کمرش رشد کرده است.به گزارش فکرشهر و به نقل از سایت دیلی میل، این زن آمریکایی که فلج است، برای مداوای این عارضه در بیمارستانی در لیسبون پرتغال بستری شد و پزشکان از سلول های بنیادین بینی اش به ستون فقرات او تزریق کردند، به این امید که سلول های عصبی او بهبود بیابد؛ اما موفق نشدند.
کد خبر: ۴۱۰۶
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: یک زن آمریکایی، 8 سال پس از اینکه پزشکان برای درمان او، به کمرش سلول های بنیادین تزریق کردند، متوجه شد یک دماغ 3 سانتی متری در کمرش رشد کرده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از سایت دیلی میل، این زن آمریکایی که فلج است، برای مداوای این عارضه در بیمارستانی در لیسبون پرتغال بستری شد و پزشکان از سلول های بنیادین بینی اش به ستون فقرات او تزریق کردند، به این امید که سلول های عصبی او بهبود بیابد؛ اما موفق نشدند.


8 سال بعد از این ماجرا، این زن 28 ساله از زیاد شدن درد در کمرش گله کرد و پزشکان پس از آزمایش، متوجه شدند یک زائده 3 سانتی متری که بافت آن از جنس بینی است و کمی هم استخوان و عصب به آن متصل است، در کمر او رشد کرده و به ناچار، با عمل جراحی، این زائده را برداشتند.

 

منبع: سلامانه

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر