سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: فعالیت برخی مدیران دستگاههای اجرایی این استان به وجود بودجه دولتی است و اگر بودجه نرسد گویا ماموریت شان تعطیل می شود.به گزارش فکرشهر، محمد جسن پرآور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: اگر چه در حوزه فرهنگی این استان چنین تفکری نیست اما باید با جلب مشارکت های مردمی و خیرین مدیریت تولیدی را به خصوص در حوزه فرهنگ بیش از گذشته اجرایی کنیم.وی یادآورشد: ضرورت تقویت امورفرهنگی، تشکیل اتاق فکر فرهنگی و کمیسیون های تخصصی با بهره گیری از قرآن و فرهنگ اسلامی و ایرانی برای پویایی فرهنگ عمومی گام برداشته شود.
کد خبر: ۴۱۲۱
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: فعالیت برخی مدیران دستگاههای اجرایی این استان به وجود بودجه دولتی است و اگر بودجه نرسد گویا ماموریت شان تعطیل می شود.

به گزارش فکرشهر، محمد جسن پرآور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: اگر چه در حوزه فرهنگی این استان چنین تفکری نیست اما باید با جلب مشارکت های مردمی و خیرین مدیریت تولیدی را به خصوص در حوزه فرهنگ بیش از گذشته اجرایی کنیم.

وی یادآورشد: ضرورت تقویت امورفرهنگی، تشکیل اتاق فکر فرهنگی و کمیسیون های تخصصی با بهره گیری از قرآن و فرهنگ اسلامی و ایرانی برای پویایی فرهنگ عمومی گام برداشته شود.

معاون استانداری بوشهر اضافه کرد: در طرح تهیه سند جامع فرهنگی استان بوشهر باید با کمک اسناد بالادستی و با برش بومی نقشه راه فرهنگی استان تدوین شود.

پرآور گفت: در این سند باید وضعیت موجود فرهنگی و چشم انداز آینده تبیین شود.

وی افزود: زمینه پیشرفت استان از انجام امور فرهنگی نشات می گیرد در همین راستا تامین بودجه این بخش نیز باید در اولویت قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر یادآورشد: برای پویایی و کارامدی بیشتر فعالیت های فرهنگی باید با بازنگری در برنامه های ناموفق و به روز رسانی دانش تخصصی این بخش فعالیت علمی انجام شود.

وی گفت: در آستانه روز جهانی قدس انتظار است بدلیل شرایط و موقعیت خاصی که برای مسلمانان در سرزمین های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است مردم مثل همیشه با حضور یکپارچه در راهپیمایی خشم و انزجار خود را به گوش مدعیان دفاع از حقوق بشر رساند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر