جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی بنک بر لزوم برخورد با سارقان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهر ساحلی بنک تاکید کرد.به گزارش فکرشهر، علی هوشیار در نشست مسئولان انتظامی کنگان با اعضای شورای اسلامی بنک ضمن عرض تشکر از حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در جلسه شورا اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که نعمت امنیت در کشور جمهوری اسلامی با تلاش نیروی انتظامی برقرار است.
کد خبر: ۴۱۳۴
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی بنک بر لزوم برخورد با سارقان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهر ساحلی بنک تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر، علی هوشیار در نشست مسئولان انتظامی کنگان با اعضای شورای اسلامی بنک ضمن عرض تشکر از حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در جلسه شورا اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که نعمت امنیت در کشور جمهوری اسلامی با تلاش نیروی انتظامی برقرار است.

وی با تمجید از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم در جامعه افزود: مقوله خیلی مهم که باید به آن توجه جدی شود که این موارد دامنگیر مردم شهر بنک شده است یکی توزیع و استعمال مواد مخدر و دیگری سرقت است که باید برای رفع این معضل اجتماعی تلاش مضاعفی انجام داد.

فرمانده منطقه انتظامی کنگان نیز ضمن ابراز خرسندی و رضایت از حضور در جلسه شورای اسلامی بنک گفت: امیدوارم که با همکاری و هماهنگی یکدیگر بتوانیم معضل فساد و فروش مواد مخدر و همچنین برخورد با سارقان را در دستور کار اصلی قرار دهیم.

کرم دشتیان افزود: کلانتری بنک باید با هماهنگی لازم هر چه سریعتر نسبت به برخورد با این عوامل شوم اقدام کند.

وی ضمن تشکر از حضور مستمر بسیجیان در صحنه گفت: همه ما بسیجی هستیم و باید بسیج در صحنه باشد و به کمک نیروی انتظامی بیاید و هر وقت مردم و بسیج در صحنه بوده‌اند مشکلات حل شده است.

در ادامه اعضای شورای اسلامی بنک نیز ضمن تشکر از حضور فرماندهی منطقه انتظامی، فرماندهی کلانتری و حوزه مقاومت امام خمینی(ره) هر کدام در زمینه برقرار نظم و امنیت و برخورد با افرادی که جامعه را به نابودی می‌کشانند و جوانان را به بیراهه می‌برند مطالبی مطرح و خواستار پیگیری مستمر و جدی پرسنل خدوم نیروی انتظامی شدند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر