جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: هم گروه های ایران در لیگ جهانی والیبال 2015 مشخص شدند.به گزارش فکرشهر و به نقل از فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی، تیم ایران در لیگ جهانی 2015 در گروه دو این رقابت ها با تیم های امریکا، لهستان و روسیه همگروه شد.در گروه یک این رقابت ها نیز تیم های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا قرار دارند.براساس برنامه تیم ملی امریکا در هفته اول این رقابت ها در روز های 29 و 31 ماه می (8 و 10 خرداد 94) میزبان تیم ملی والیبال ایران است و در هفته های بعد این رقابت ها ایران به ترتیب مهمان لهستان و روسیه است.
کد خبر: ۴۱۴۱
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: هم گروه های ایران در لیگ جهانی والیبال 2015 مشخص شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی، تیم ایران در لیگ جهانی 2015 در گروه دو این رقابت ها با تیم های امریکا، لهستان و روسیه همگروه شد.

در گروه یک این رقابت ها نیز تیم های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا قرار دارند.

براساس برنامه تیم ملی امریکا در هفته اول این رقابت ها در روز های 29 و 31 ماه می (8 و 10 خرداد 94) میزبان تیم ملی والیبال ایران است و در هفته های بعد این رقابت ها ایران به ترتیب مهمان لهستان و روسیه است.

ایران در سه هفته ابتدایی لیگ جهانی 2015 شش بازی در خارج از خانه برگزار می کند و در سه هفته دوم طی شش مسابقه به ترتیب میزبان امریکا، لهستان و روسیه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر