سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شش سرنشین شناور حادثه دیده در اب های استان بوشهر نجات یافتند.به گزارش فکرشهر، علی ابراهیم‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه برای یک فروند موتور لنج در 20 مایلی آب‌های شهرستان دیر اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شرنشینان شناور نجات یافتند.
کد خبر: ۴۱۵۳
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شش سرنشین شناور حادثه دیده در اب های استان بوشهر نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر، علی ابراهیم‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه برای یک فروند موتور لنج در 20 مایلی آب‌های شهرستان دیر اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شرنشینان شناور نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه این موتور لنج از کشورهای حوزه خلیج فارس به سمت بنادر شمالی بوشهر می‌رفت، اضافه کرد: پس از تماس با مرکز امداد و نجات شهرستان دیر، مشخص شد که عامل غرق شدن این شناور آبگرفتگی شدید در موتور لنج است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اعزام کشتی ناجی 8 برای نجات سرنشینان این شناور، افزود: با اعزام ناجی هشت، شش نفر سرنشین این شناور از مرگ نجات یافتند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در 20 مایلی آب‌های دیر، تصریح کرد: هر چند سرنشینان این شناور نجات یافتند ولی این لنج تجاری در آب‌های منطقه مطاف دیر غرق شد.

ابراهیم زاده از فعالیت شبانه‌روزی  هشت ایستگاه مخابراتی دریایی اداره ایمنی و حفاظت بندر در استان بوشهر خبر داد و افزود: خط تلفن 1550 نیز با هر نوع تلفن قابل ارتباط است و شناورها در زمان برو مشکل می توانند با ان تماس بگیرند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر