پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۶۴۶
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: مسابقات فوتسال دانش آموزی استان بوشهر با قهرمانی دشتستان به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حسن قلندری با اشاره به پایان مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان استان اظهار داشت: این رقابت ها، با شرکت 204 دانش آموز دوره تحصیلی متوسطه اول پسران استان در قالب 17 تیم برگزار شد.

قلندری با توجه به نتایج به دست آمده از مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت مدرسه قهرمان برگزار شده است تیم های دشتستان، گناوه و کاکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی دانش آموزی استان اظهار امیدواری کرد، این دانش آموزان در فوتسال کشور به آرزوهای ورزشی خود برسند و به قله های فوتسال کشور دست یابند.

این مقام مسئول یادآور شد: مسابقات استانی عصاره ی استعدادیابی تمامی دانش آموزان استان بوشهر در مسابقات ورزشی است.

قلندری ادامه داد: در این مسابقات 25 هزار دانش آموز در شهرستان ها و مناطق رصد می شود و استعدادهای ناب آن ها در مسابقات استانی برای حضور در عرصه ی ملی نمایان می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدرسه قهرمان فرصتی است تا والدین بدانند عرصه ی ورزش آموزشگاهی جدی است و مدیران مدارس باید ساحت زیستی و بدنی را در ساختار مدرسه جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه فضای سخت افزاری مدارس نیازمند بازنگری و توسعه ی بیشتر و مطلوب تر است افزود: افتتاح نزدیک به 40چمن مصنوعی در مدارس، توجه به سالن های ورزشی و ارتقا کیفی حیاط مدرسه با طرح هایی نظیر حیاط پویا در فرآیند مدرسه قهرمان نقش مهمی دارد.

قلندری تصریح کرد: سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان استان در دو بخش دختران و پسران در قالب 40 دوره مسابقه با مشارکت 3500 دانش آموز از آبان ماه سال جاری آغاز شده است و تا فروردین ماه سال 97 ادامه می یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این المپیاد در 14 رشته ی ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، وزنه برداری، طناب زنی، دوومیدانی، هندبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، ژیمناستیک، کشتی، وزنه برداری و بومی و محلی در حال اجراست.

گفتنی است، این مسابقات به مدت 3 روز در مجموعه ورزشی شهید زالی شهرستان بوشهر برگزار شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر