جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرانی که توان لازم را برای حل مشکلات مردم ندارند، کنار بروند...
کد خبر: ۴۱۷۱۳
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرانی که توان لازم را برای حل مشکلات مردم ندارند، کنار بروند.

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی در جمع اعضای شوراهای اسلامی و همچنین نمایندگان حوزه ورزش و کشاورزان بخش آبدان با تاکید برتلاش ویژه برای حل مشکلات و تامین نیازهای مردم افزود: همه باید بازوان قدرتمندی برای یکدیگر باشیم تا بتوانیم بر مسائل غلبه کنیم.

وی آبدان را قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل  استان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به این که هنوز مبلغ خاصی برای جبران خسارت‌ها به کشاورزان استان پرداخت نشده، پیگیر هستیم که این کار زودتر انجام گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان حوزه انتخابیه‌اش را اشتغال دانست و گفت: با تصویب ماده ۴۷ قدم‌های خوبی در حوزه اشتغال برداشته شده است و باید برای عملی شدن این قانون به همدیگر کمک کنیم.

در این نشست اعضای شوراهای اسلامی نکات و مسائلی مانند مشکلات بهداشتی، نبود آمبولانس در مرکز درمانی آبدان، افت قیمت گوجه فرنگی، اشتغال، تسهیلات بانکی برای کشاورزان، تخریب جاده بین مزارع، تجهیز سالن ورزشی، ایجاد اقامتگاه در روستای عشایرنشین چاه قد، مشکلات راه و برق روستای تنگ نخل بخش آبدان و آسفالت باقیمانده جاده خط میانی که به مرکز شهرستان متصل می‌شود، مطرح شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر