پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۷۶۴
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بخشی از تاریخ قبل و پس از انقلاب اسلامی در استان بوشهر با مجاهدت‌ها و تلاش‌های زنده‌یاد حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن نبوی گره خورده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالرسول عمادی در آیین نکوداشت مرحوم نبوی در سومین شب از هفته گرامیداشت بوشهر اظهار داشت: بخشی از تاریخ قبل و پس از انقلاب اسلامی در استان بوشهر با مجاهدت‌ها و تلاش‌های زنده‌یاد حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن نبوی گره خورده است.

 وی افزود: مرحوم نبوی در لباس سه دوره نمایندگی مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خالصانه و خاضعانه به مردم استان بوشهر خدمت کرد و نامش را با نیکی در تاریخ این استان جاودانه کرد.

معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش  تصریح کرد: خدمات این روحانی مردمی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، سیاسی و مبارزاتی تاثیرگذار بوده و باید زوایایی از اخلاق، منش و کارکرد این نماینده مجلس به عنوان یک شخصیت روشن‌فکر و تاثیرگذار به جامعه معرفی شود.

عمادی با قدردانی از برگزارکنندگان هفته نکوداشت بوشهر به دلیل انتخاب یادواره مرحوم نبوی بیان کرد: مرحوم نبوی مصداقی بارز از ساده‌زیستی یک نماینده مردم بود که نیاز است نمایندگان امروز مجلس نیز ساده‌زیستی را از این روحانی ساده‌زیست یاد بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر