پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از اشتغال 113 نفر در این اداره کل تا پایان سال جاری خبر داد.به گزارش فکرشهر، کمال صالح احمدی در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای سهم اشتغال دستگاه های اجرایی استان در کارگروه تخصصی اشتغال، میزان تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر 113 نفر پیش بینی شده است.وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از این تعهدات از طریق سرمایه گزاران بخش خصوصی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۸۱
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از اشتغال 113 نفر در این اداره کل تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر، کمال صالح احمدی در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای سهم اشتغال دستگاه های اجرایی استان در کارگروه تخصصی اشتغال، میزان تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر 113 نفر پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از این تعهدات از طریق سرمایه گزاران بخش خصوصی انجام خواهد شد.

معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این 113نفر تعداد 47 نفر در بوشهر، شش نفر تنگستان، 16 نفر دشتستان، هفت نفر دشتی، هفت نفر دیر، پنج نفر کنگان، پنج نفر جم، هشت نفرگناوه، هفت نفر دیلم و پنج نفر در عسلویه بکارگیری می شوند.

مطالبات جوانان در بخش اشتغال و ازدواج در حال افزایش است

وی افزود: در حال حاضر مطالبات جوانان در بخش اشتغال و ازدواج هر روز در حال افزایش بوده و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تاکنون توجه ویژه‌ ای به مرتفع شدن مشکلات حوزه جوانان شده است.
صالح احمدی بیان کرد: ما در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با در نظر گرفتن اصول مدیریت، برنامه‌ریزی و برنامه‌ محوری کارهای خود را پیش خواهیم برد.

وی یادآور شد: هم اکنون شغل‌ های متعددی وجود دارد که به دلیل نبود تخصص ناشناخته هستند در حالی که پیدا کردن فضاهای جدید شغلی موجب درآمدزایی و رفع بیکاری می‌ شود و تمام مشکلات اشتغال جوانان به دولت بر نمی‌ گردد.

افزایش نظارت بر فعالیت استخرها و مکان های ورزشی در تابستان

وی گفت: با توجه به استقبال خانواده ها و در راستای کیفیت بخشی و رعایت استاندارد های لازم، نظارت بر فعالیت کلیه اماکن ورزشی اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی توسط کارشناسان و بازرسان افزایش می یابد.

کمال صالح احمدی اظهار کرد: هرگونه انتقاد و پیشنهاد در شهرستان ها، اداره ورزش و جوانان و در مرکز استان بخش بازرسی اداره کل ورزش و جوانان پاسخگو و رسیدگی خواهند کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر