چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۰۱
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری، 125 دستگاه تاکسی درون شهری دراختیار مددجویان کمیته امداد بوشهر و برازجان قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد لطفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در سال جاری، 125 دستگاه تاکسی درون شهری دراختیار مددجویان کمیته امداد بوشهر و برازجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه این نهاد با اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مقرر شد 125 دستگاه تاکسی درون شهری در اختیار مددجویان واجد شرایط ساکن در دو شهر بوشهر و برازجان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان این که این کار در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای گروه‌های هدف ایجاد شده است، تصریح کرد: از طریق توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری 81 دستگاه تاکسی درون شهری در شهر بوشهر و 44 دستگاه دیگر برای مددجویان ساکن در شهر برازجان توزیع می‌شود.

لطفی با اشاره به شرایط واگذاری این تاکسی‌های درون شهری به مددجویان گفت: اجرای این طرح تنها در قالب حمل و نقل مسافر درون شهری و فقط برای شهرهای بوشهر و برازجان است که می‌بایست محل اقامت افراد متقاضی دراین دو شهر و یا روستاهای همجوار آن‌ها باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: خودروهای مورد نظر شامل سمند، پژوه 405، آریو و برلیانس با جعبه دستی است که اعتبار واگذاری آنها از محل تسهیلات بانکی و امدادی تأمین خواهد شد.

وی در خصوص واگذاری تاکسی درون شهری به مددجویان ساکن در دیگر شهرهای استان بوشهر، یادآور شد: پس از واگذاری این خودروها به مددجویان دو شهر بوشهر و برازجان به تدریج سایر شهرها را هم در طول سال شامل می‌شود.

لطفی عنوان کرد: مددجویان متقاضی واجد شرایط در دو شهر بوشهر و برازجان برای ثبت‌نام به ادارات کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر