پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۹۱
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه مقاومت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم استان بوشهر دارای کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار علی رزمجو چهارشنبه‌شب در دیدار با جمعی از اعضای مجمع ایثارگران و رهروان شهدای تخریب‌چی دشتستان اظهار داشت: مردم استان بوشهر در دوران دفاع مقدس به خوبی حضوری گسترده و باشکوه داشتند و کارنامه درخشانی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه تخریب‌چی‌ها از سخت‌کوش ترین رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند، اضافه کرد: رسته تخریب اولیت گروهی بودند که در هنگام عملیات وارد عمل می‌شدند و معابر را برای حضور و حرکت رزمندگان باز می‌کردند.

دشمن برای نابودی اسلامی بسیج شده است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه رزمندگان با مال و جان خود از این انقلاب و نظام حفاظت و دفاع کردند، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای عزت و اقتدار در مقیاس جهانی است و حماسه‌ها این مردم دنیا را درنوردیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در همه اطراف ایران اسلامی حضور یافته ولی جرئت حمله را ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بسیج شده است و تلاش می‌کند از راه‌های مختلف به این نظام وانقلاب ضربه بزند.

سردار رزمجو ترس را عامل بازدارنده در مقابل دشمنان برای حمله به ایران دانست و تصریح کرد: می‌ترسند همان شلاقی که شما در هشت سال دفاع مقدس بر پیکره دشمن زدید این بار محکم­‌تر بر پیکره آن­‌ها وارد شود.

مراقب توطئه دشمن باشیم

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند، افزود: دشمن از همه توان خود برای ایجاد تفرقه در کشور استفاده می‌کندولی مردم به این نظام و انقلاب وفادار هستند.

فرمانده سپاه استان بوشهر تاکید کرد: همان طور که به عنوان مدافعان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سخت­ ترین شرایط انقلاب اسلامی جنگیدیم و از این انقلاب اسلامی دفاع کردیم امروز نیز حواسمان به توطئه­ های دشمن باشد.

وی افزود: ایستادگی در مقابل دشمنان نیازمند همدلی و وحدت است و باید با یکپارچگی و اتحاد بیشتر همچون گذشته مقتدر و باصلابت در مقابل دشمنان بایستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر