جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۸۴
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: امام‌جمعه کاکی گفت: از مسئولان می‌خواهیم که در سفر وزیر نیرو به شهرستان دشتی، مشکل حاشیه‌نشینان رودخانه مند بررسی و با دستور وزیر زمینه رفع گرفتاری‌های مردم فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدی در نشست با مسئولان اجرایی شهرستان دشتی اظهار داشت: ماه رمضان یک فرصت استثنایی برای خودسازی و دارای هیبت و عظمت است.

وی افزود: بهترین چیزی که به‌ وسیله آن می‌توان به خدا نزدیک شد ایمان به خدا و پیامبر اوست که ریشه اصلی حرکت‌های سازنده و مثبت برای قرب الهی است.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: نشست‌های چهره به چهره که توسط فرماندار شهرستان دشتی و بدون واسطه با مردم انجام می‌شود، حرکت ارزشمندی است که ضمن نزدیک مسئولان به مردم در رفع مشکلات آنها نیز تاثیرگذار است.

محمدی بیان کرد: با کمال تاسف باید بیان کنم که برخی مدیرانی که در شهرستان دشتی مسئولیتی دارند، فقط به شکل اسمی مدیر بوده و هیچ برنامه‌ای برای توسعه این شهرستان ندارند.

وی با اشاره به سفر وزیر نیرو در روزهای پایانی این هفته به بوشهر، عنوان کرد: از مسئولان استان و شهرستان می‌خواهیم که در سفر وزیر نیرو به این شهرستان، اعتبارات ملی برای  ترمیم شبکه آب‌رسانی شهرهای کاکی و بادوله و آب‌شیرین‌کن درخواست کنند.

محمدی با بیان این‌که مسئله آب‌شیرین‌کن در شهرستان دشتی باید 10 سال قبل اتفاق می‌افتاد، تأکید کرد: نباید در شهرستانی که بیش از 22 کیلومتر مرز دریایی با خلیج‌فارس دارد، مشکلی به نام آب وجود داشته باشد.

امام جمعه کاکی مشکلات ایجاد شده برای مردم در حاشین رودخانه مند را ناراحت‌کننده ذکر کرد و گفت: این مردم دارای مشکلات فراوانی هستند و در جایی که بقیه نقاط استان و شهرستان به راحتی قادر به دریافت تسهیلات اشتغال هستند اما این افراد به دلیل این که اداره آب با آنها مشکل دارد، نمی ‌توانند وام و تسهیلاتی در زمینه کشاورزی دریافت کنند.

وی بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم که در سفر وزیر نیرو به شهرستان دشتی، مشکل حاشیه‌نشینان رودخانه مند بررسی و با دستور وزیر، زمینه رفع گرفتاری‌های مردم فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر