سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: امسال پنج دهیاری در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی می شود.به گزارش فکرشهر، حسین عالی نژاد در نشست مسئولان استان بوشهر در بررسی مشکلات بخش دلوار با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های روستایی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جمعیت در روستاها زندگی می کنند که لازم است تا نسبت به توسعه زیرساخت‌های روستایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۴۳۴۳
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: امسال پنج دهیاری در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی می شود.

به گزارش فکرشهر، حسین عالی نژاد در نشست مسئولان استان بوشهر در بررسی مشکلات بخش دلوار با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های روستایی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جمعیت در روستاها زندگی می کنند که لازم است تا نسبت به توسعه زیرساخت‌های روستایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: روستاها به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی و گیاهی و دامی مطرح می‌شوند و برای اینکه شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها و کاهش تولیدات نباشیم، باید زمینه را برای توسعه هر چه بیشتر روستاها فراهم کنیم.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر به حل مشکلات در روستاهای بخش دلوار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هم اکنون تمامی روستاهای بخش دلوار دارای دهیاری هستند.

وی به توسعه دهیاری‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری پنج دهیاری دیگر در روستاهای استان بوشهر احداث خواهیم کرد و همچنین چهار ماشین آلات نیز در اختیار دهیاری ها قرار خواهیم داد.

عالی‌نژاد تصریح کرد: از همه توان و امکانات برای توسعه زیرساخت‌های روستایی استفاده خواهیم کرد و تلاش داریم تا شاهد بروز کمترین مشکلات در این زمینه برای روستائیان باشیم و امیدواریم مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی روستاها در دستور کار است

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: برای فعالیت ورزشی بانوان بخش دلوار و سایر بخش های شهرستان تنگستان با هماهنگی آموزش و پرورش زمان های مناسبی برای آنان در نظر خواهیم گرفت.

رضا جمشیدی در ادامه اظهار داشت: در سال جاری به درایت فرماندار تنگستان اعتبارات مناسبی برای تکمیل اماکن ورزشی در محمد عامری، بوالخیر و رستمی تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها را در دستور کار داریم و از هر فرصتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به طرح ساخت فضاهای ورزشی برای روستاها، تاکید کرد: در روستاهایی که بالای یک هزار نفر جمعیت دارند سالن ورزشی و یا زمین چمن مصنوعی ساخته خواهد شد.

وی افزود: جوانان روستایی دارای استعدادهای ورزشی بسیار خوبی هستند که در صورت توجه به آنها می‌تتوانند در رقابت‌های مختلف ورزشی حرف‌های بسیار خوبی داشته باشند و برای استان در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر