جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۶۱۵
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: فرماندار جم گفت: 9 مخزن آب سالم در سطح شهر جم و 41 مخزن در سطح روستاها راه‌اندازی می‌شود تا مردم بتوانند آب شرب مورد نیاز را با هزینه اندک خریداری کنند.

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد حسینی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جم اظهار داشت: نظارت‌ها بر اصناف باید به صورت جدی تشدید و با هیچ توجیهی نباید با موضوع سلامت مردم مسامحه کرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اداری در خصوص موضوعاتی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد با دقت و جدیت برخورد کنند و با هر صنفی که تخلف بهداشتی دارد، بر اساس قانون رفتار شود.

فرماندار شهرستان جم با بیان این که قانون مسیر سلامت جامعه و وظایف دستگاه‌های متولی را مشخص کرده، تاکید کرد: مدیران مربوطه باید طبق قانون از سلامت مردم صیانت کنند.

حسینی با اشاره به هفته ملی بدون دخانیات، عنوان کرد: همه دستگاه‌های متولی بهداشت مکلف هستند با موارد مخل امنیت غذایی مردم مقابله کنند و به هیچ عنوان نباید سلامت مردم را فدای اشتغال کرد.

وی افزود: بخش مهمی از وظایف دستگاه‌ها به آموزش و آگاه‌سازی جامعه از مضرات مواد مخدر و دخانیات مربوط است و باید اقدامات جدی‌تری در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار جم از اجرای تمیهدات لازم برای تامین آب شرب مردم خبر داد و گفت: 9 مخزن در سطح شهر جم و  41 مخزن در سطح روستاها راه‌اندازی می‌شود تا مردم بتوانند آب شرب مورد نیاز را با هزینه اندک خریداری کنند.

حسینی افزود: آب این مخازن از طریق آب شیرین‌کن‌ها تامین شده و دهیاران در روستاها بر نحوه توزیع نظارت می کنند.

حسینی از اختصاص اعتبار لازم برای مطالعه اجرای پروژه فاضلاب شهری جم خبر داد و گفت: مطالعه طرح توسط مشاور در حال انجام است و انتظار داریم عملیات اجرایی پروژه نیز به محض تامین اعتبار آغاز شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر