پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: تلاش دولت تدبیر و امید این است که سازمان های مردم نهاد را توسعه داده و آنها را از نظر کمی و کیفی تقویت کند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز یکشنبه در نشست با سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: سازمان های مردم نهاد ازعوامل تاثیرگذار درحل مشکلات و ساماندهی امورجامعه هستند و دولت بر این باور است که این سازمان ها را تقویت کند.
کد خبر: ۴۳۶۳
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: تلاش دولت تدبیر و امید این است که سازمان های مردم نهاد را توسعه داده و آنها را از نظر کمی و کیفی تقویت کند.
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز یکشنبه در نشست با سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: سازمان های مردم نهاد ازعوامل تاثیرگذار درحل مشکلات و ساماندهی امورجامعه هستند و دولت بر این باور است که این سازمان ها را تقویت کند.

وی اضافه کرد: در صورتی که افکار، استعدادها و تجارب مختلف با هم همراه شوند در همه زمینه ها می توانیم جامعه پویا و فعالی داشته باشیم و سازمان های مردم نهاد بخوبی می توانند این استعدادها و تجارب را به نفع امور جامعه ساماندهی کنند.

رزمجو اظهارکرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون همه مشکلات و برنامه ها توسط جوانان و مردم در کشور برطرف شده است و ما باید با تکیه بر ملت و قشر جوان جامعه به اهدافمان برسیم که لازمه آن حضور مردم و سازمان های مردم نهاد درهمه صحنه ها و عرصه های کشور است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد بازوان پرتوان دستگاه های اجرایی هستند و اگر بخواهیم آسیب های اجتماعی در کشور درمان و برطرف شود این امر با کمک و همیاری سازمان های مردم نهاد صورت می گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: نخستین گام در تقویت و هموار کردن مسیر سازمان های مردم نهاد تسهیل در کسب مجوز است که امیدواریم مسوولان مربوط همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین باید دستگاه های اجرایی توانایی های تخصصی سازمان های مردم نهاد را مورد بررسی قرار دهند.

رزمجو با تقدیر از حضور با بصیرت و آگاهانه ملت شریف ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس اظهار کرد: حضور حماسی و آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از بینش بالای مردم در این شرایط داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما برگرفته از سنت پیامبر اسلام و اهل بیت پاکش بوده و متکی بر مردم است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر