جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۶۶۳
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی جم گفت: هدف نیروی انتظامی از جلوگیری از ورود موتورسواران به اتوبان برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات تلخ گذشته و برقراری نظم امنیت در کنار جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی و راهبندان است.

به گزارش فکرشهر، علی مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم اظهار داشت:  فرزندان و برادران شما در نیروی انتظامی شهرستان جم، هدفی جز تامین امنیت و آرامش و برقراری نظم و امنیت در سطح حوزه  استحفاظی شهرستان در جهت رفاه حال مردم ندارد.

وی افزود:  تمامی طرح‌ها و اهدافی که در شهرستان اجرا و دنبال می‌شود فقط و فقط به همین منظور بوده و ما هیچ وقت به دنبال تقابل و تضاد  با مردم نیستم بلکه برای ارتقاء امنیت آنها خود را موظف به تلاش در این زمینه می‌دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم بیان کرد: از مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان جم، می‌خواهیم که در راستای تحقق این اهداف ما را همچون گذشته یاری کرده تا بتوانیم کماکان امن‌ترین شهرستان در سطح استان بوشهر باقی بمانیم.

مهدیان ادامه داد: معتقدیم که اگر همراهی و همدلی و مساعدت مردم نباشد ما به این مهم، یعنی برقراری نظم و امنیت نخواهیم رسید چرا که سهم بیشتری از این موضوع مربوط به مردم است که نمونه بارز و روشن این همراهی و همدلی در شهرستان خوب جم ، برگزاری مسابقات لیگ برتر شهرستان بوده است.

وی با بیان این که تا قبل از مسابقات لیگ برتر شاید هیچ کسی باور نمی‌کرد، که امکان برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و به خصوص بازی‌های استقلال و پرسپولیس با این امکانات و زیرساخت ها در شهرستان جم قابل اجرا باشد، اضافه کرد: همگان دیدند که به لطف خدا، همراهی و همدلی مسئولین و به ویژه همراهی بی‌نظیر مردم فهیم شهرستان جم این موضوع به نحو احسن محقق شد.

فرمانده انتظامی جم عنوان کرد: به شهادت همه دستگاه‌های مسئول، بهترین برگزاری لیگ برتر از هر لحاظ به خصوص نظم و امنیت در سطح کشور در شهرستان جم اتفاق افتاده است و در سال جاری هم با همان وفا و هم‌دلی بدنبال برگزاری این مسابقات هستیم.

مهدیان تاکید کرد: در بحث موتورسواری در اتوبان جم به سیراف نیز با همراهی و همدلی مردم این موضوع به بهترین نحو حل خواهد شد که هدف نیروی انتظامی از جلوگیری از ورود موتورسواران به اتوبان برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات تلخ گذشته و برقراری نظم امنیت در کنار جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی و راهبندان است.

وی یاد آور شد: در خواست عموم مردم و مسئولین هم همین است و در این خصوص هیچ گونه تقابل و قصد و غرضی در کار نیست و از موتورسواران واقعی درخواست می‌شود که از مراجعه به اتوبان خودداری و محلی را که مسئولین از قبل در نظر گرفته‌اند مورد استفاده قرار دهند تا پیست موتورسواری آماده بهره‌برداری شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم تاکید کرد: استفاده بدون مجوز از موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی و قاچاق غیرمجاز بوده و این گونه وسایل نقلیه حتما نیازمند اخذ مجوز مخصوص از دستگاه‌های مربوط در جهت استفاده در پیست هستند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، نیروی انتظامی شهرستان جم با افرادی که در فضای حقیقی و مجازی سعی در ایجاد تنش و درگیری و تحریک مردم دارند، برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر