پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۴۰
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: 15 دانشجو و نخبه استان بوشهر صاحب جایزه دکتر نبی پور و دکتر حمیدی شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، بنیاد رشد و سازندگی استان بوشهر این جایزه را در قالب طرح امیدآفرین با همکاری بنیاد نخبگان و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خلیج فارس بوشهر به دانشجویان هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌‌کند.

جایزه دکتر نبی پور در حوزه سلامت و محیط زیست و جایزه دکتر حمیدی در حوزه علوم انسانی است.

59 نفر برای دریافت این جایزه نام‌نویسی کرده بودند که هیات موسس بنیاد بر اساس پیشینه و مدارک افراد، 15 نفر را به عنوان افراد واجد شرایط معرفی کردند و به 12 نفر از آنان جایزه آموزشی و به 3 نفر پژوهانه (کمک هزینه پژوهش) اهدا شد.

شرط بهره‌مندی از این جایزه این است که دانشجویان بومی استان بوشهر باشند و در یکی از دانشگاه‌های دولتی یا دانشگاه‌های خارجی مورد تائید وزارت علوم در حال تحصیل باشند.

دکتر نبی پور و حمیدی 2 تن از پژوهشگران بوشهری هستند که در حوزه کاری خود بسیار فعالند.

دکتر ایرج نبی پور فوق تخصص غدد و عضو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عضو انجمن اندوکرینولوژیست‌های بالینی آمریکا،  عضو جامعه استخوان و پژوهش‌های عناصر معدنی آمریکا، عضو جامعه بین‌المللی اندوکرین و عضو انجمن تاریخ پزشکی آمریکاست و علاوه بر حوزه سلامت و پزشکی در حوزه محیط زیست و خلیج فارس هم پژوهش‌های فراوانی داشته است.

از این پژوهشگر بیش از 30 عنوان کتاب، ۲00 مقاله و 100 مقاله انگلیسی در معتبرترین مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

دکتر سید جعفر حمیدی نیز درجه دکتری در رشته ادبیات فارسی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران است. از وی بیش از 20 کتاب و 150 مقاله انتشار یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر