جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان از راه‌اندازی دو مدرسه امین در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و برای تقویت این حوزه باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: کمیته شورای حوزه و آموزش و پرورش بر اساس توافق‌نامه‌ای بین این دو نهاد و در راستای تعامل بیشتر ایجاد شده که مسئله مهم تعلیم و تربیت در نسل جوان را به طور جدی دنبال می‌کند.
کد خبر: ۴۳۷۸
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: امام جمعه برازجان از راه‌اندازی دو مدرسه امین در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و برای تقویت این حوزه باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: کمیته شورای حوزه و آموزش و پرورش بر اساس توافق‌نامه‌ای بین این دو نهاد و در راستای تعامل بیشتر ایجاد شده که مسئله مهم تعلیم و تربیت در نسل جوان را به طور جدی دنبال می‌کند.

مصلح تصریح کرد: شهرستان دشتستان از شهرستان‌هایی است که بیشترین تعامل را در این زمینه داشته و امیدواریم که امسال این تعامل بیشتر و بهتر شود تا بتوانیم در تربیت فرزندانمان سهم بیشتری داشته باشیم و در قبال تهاجم فرهنگی به‌طور جدی وارد شده و شبهات را پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اقامه نماز در مدارس اضافه کرد: روحانیون باید از آغاز سال تحصیلی بیشترین حضور را به‌عنوان امام جماعت مدارس داشته باشند.

امام جمعه برازجان همچنین در ارتباط با مدارس امین نیز گفت: دو مدرسه امین در شهر برازجان داریم که طبق ارزیابی به‌عمل آورده فعالیت خوبی داشته و با راهکارهایی که اندیشیده خواهد شد این مدارس در سال جدید فعال‌تر خواهند شد.

مصلح بر لزوم افزایش کیفیت فعالیت مدارس امین تاکید کرد و افزود: در این راستا باید از اساتید برجسته و باکیفیت بهره ببریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر