پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: در دو روز اخیر دوهزار و525 کارتن کالا و 30 هزارعدد لامپ قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی پلیس دشتستان به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی این کالاها را درهنگام کنترل وسائط نقلیه عبوری درمحورخروجی شهرستان دشتستان در بازرسی از دو دستگاه کامیون کشف کردند.وی اضافه کرد: این کالاها شامل دوهزارو525 کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت و دوچرخه فاقد مدارک گمرکی به ارزش 28 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۴۳۹۴
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

فکرشهر:  فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: در دو روز اخیر دوهزار و525 کارتن کالا و 30 هزارعدد لامپ قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی پلیس دشتستان به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی این کالاها را درهنگام کنترل وسائط نقلیه عبوری درمحورخروجی شهرستان دشتستان در بازرسی از دو دستگاه کامیون کشف کردند.

وی اضافه کرد: این کالاها شامل دوهزارو525 کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت و دوچرخه فاقد مدارک گمرکی به ارزش 28 میلیارد ریال است.

انصاری بیان کرد: کالاهای مکشوفه به همراه دو نفر متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر ادامه داد: همچنین در این مدت ماموران این فرماندهی 30هزارعدد لامپ تزئینی قاچاق از یک دستگاه کامیون به ارزش هفت میلیارد ریال کشف کردند.

انصاری اضافه کرد: دراین عملیات نیز کالاهای مکشوفه به همراه پرونده و راننده متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر