سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان خاطرنشان کرد: شهرداری ها موظف به جلوگیری از صدور پروانه های احداث و پایان کار به ساختمان هایی هستند که ...
کد خبر: ۴۴۰۲
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: جلسه کمیته مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان با ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان برگزارشد. 

به گزارش فکرشهر، در این جلسه پس از تبادل نظر اعضاء، عادل دهدشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان فرهنگ سازی در زمینه معلولان را ضروری دانست و اظهار داشت: جامعه معلولان باید به عنوان یک ظرفیت مورد توجه قرار گیرد ،چرا که علی رغم مشکلات جسمی ،این قشر دارای توانمندی های زیادی از جمله خلاقیت و فکر پویا و هنر و ایده های قابل توجه ای هستند.


 
وی ضمن تاکید بر حضور مستمر سازمان های مردم نهاد و مرتبط با موضوع معلولان در جلسات کمیته مناسب سازی معابر گفت: نمایندگان دستگاه‏های ذیربط نسبت به نیازهای جامعه معلولین اهتمام ورزند. 
 
دهدشتی خاطرنشان کرد: شهرداری ها موظف به جلوگیری از صدور پروانه های احداث و پایان کار به ساختمان هایی هستند که مناسب سازی و رعایت استانداردهای ویژه معلولان را اجرا نکرده باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان همچنین از شهرداری خواست با توجه به نیاز جامعه هدف نسبت به مناسب سازی اماکن و معابر عمومی با استفاده از نظرات کارشناسان این کمیته اقدام نماید.


 
دهدشتی در پایان خواستار آن شدند اداره بهزیستی مصوبات این جلسه را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.
 
رئیس اداره بهزیستی دشتستان نیز اظهار داشت: در این جلسه در زمینه وضعیت فعلی شهر از لحاظ تردد معلولان و سالمندان و موانع موجود تشریح شد.

هوشیار با اعلام مشخصات مکان های عمومی و خدماتی که مناسب سازی نشده اند از مسئولان مربوطه خواست نسبت به انجام مناسب سازی برای تردد راحت و آسان معلولان و جانبازان اقدام کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر