چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: ایندپندنت نوشت: جوانان فلسطینی نام کودکانی که در طول حملات اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند را بر روی دیوار نوشته اند.به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، در ادامه این گزارش آمده است: این عکس می تواند غم انگیزترین عکس درگیری های غزه باشد.اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی را هزار دویست و هشتاد و پنج نفر اعلام کرده است.شمار زخمی های حملات بیست و شش روز گذشته نیز به هفت هزار و صد نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۴۲۰
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: ایندپندنت نوشت: جوانان فلسطینی نام کودکانی که در طول حملات اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند را بر روی دیوار نوشته اند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، در ادامه این گزارش آمده است: این عکس می تواند غم انگیزترین عکس درگیری های غزه باشد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی را هزار دویست و هشتاد و پنج نفر اعلام کرده است.

شمار زخمی های حملات بیست و شش روز گذشته نیز به هفت هزار و صد نفر افزایش یافته است.

سامی ابوزهری سخنگوی حماس به «المیادین» گفت: ملت فلسطین در غزه متحمل رنج های زیادی می شود، اما اراده آن ضعیف نشده است و ما پیروز خواهیم شد. 

وی افزود: جامعه جهانی باید برای دفاع از غیرنظامیان در نوار غزه وارد عمل شود. اوضاع غزه بسیار وخیم است و آب آشامیدنی، سوخت و آرد وجود ندارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر