سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۴۶۷
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از ادامه طرح استانداردسازی نازل‌های سوخت مایع در استان خبر داد و گفت: هزار و ۶۰۰ نازل سوخت مایع مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرحیم بهره‌مند پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح استانداردسازی نازل‌های سوخت مایع در راستای صیانت از حقوق شهروندان، اجرا و طی این طرح، صحت نازل‌های بنزین و گازوئیل از لحاظ کمّی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا، سال گذشته بیش از یک هزار و ۶۰۰ نازل سوخت مایع، در دو مرحله مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفت که در مجموع یک هزار و ۳۲۹ نازل سوخت، ۳۰۹ نازل غیراستاندارد اعلام و از چرخه سرویس‌دهی خارج شدند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطر نشان کرد: این طرح در دو فاز انجام شد و ۸۰۵ نازل در شش ماهه اول سال و ۸۳۳ نازل نیز در شش ماهه دوم سال ۹۶ مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد نازل‌های سوخت، اظهار داشت: این طرح در سال جاری نیز ادامه داشته و در این راستا تاکنون در شهر بوشهر ۸۸ نازل سوخت مورد بازرسی قرار گرفته‌اند که از این تعداد، ۶۷ نازل تأییدیه استاندارد را دریافت کردند.

بهره‌مند توضیح داد: نازل‌های دارای اشکال، پس از خارج شدن از سرویس، توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصلاح می‌شوند و مجدداً مورد بازرسی استاندارد قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است که صحت عملکرد آن‌ها سالانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر