سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نشست علنی شورای شهر بوشهر که عصر یکشنبه برگزار شده، دو نفر از اعضای شورا به شدت از عملکرد نماینده بوشهر در مجلس انتقاد کرده و عملکرد نماینده دشتستان را برای بهبهود عملکرد خدیر، مثال زده اند...
کد خبر: ۴۴۵۷۴
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: در نشست علنی شورای شهر بوشهر که عصر یکشنبه برگزار شده، دو نفر از اعضای شورا به شدت از عملکرد نماینده بوشهر در مجلس انتقاد کرده و عملکرد نماینده دشتستان را برای بهبهود عملکرد خدری، مثال زده اند.

به گزارش فکرشهر، روح اله نصرتی در این نشست، در نطق پیش از دستور خود با اشاره به جیره بندی آب و عدم حضور یاکیده ـ مدیرعامل آبفا بوشهر ـ در جلسه شورا با وجود هماهنگی قبلی گفت: ما انتظار داریم نمایندگان مجلس خصوصا نماینده بوشهر نسبت به این مسئله جدی تر ورود کنند.

وی ادامه داد: پیام من به آقای خدری این است که به جای پیگیری عزل و نصب این و آن، در وزارت نیرو حضور یافته و برای عبور بوشهر از تنش آبی که گرفتاریم چاره اندیشی کنند. اعضای شورا نیز آمادگی همراهی با وی دارند.

طاهره شمشیری دیگر عضو شورا نیز گفت: کلا مجمع نمایندگان استان باید عملکرد بهتری درباره مشکلات اساسی استان و بوشهر مثل آب داشته باشند، ولی اینگونه نیست.

به نوشته خلیج فارس، نصرتی هم گفت: اتفاقا سعادت نماینده دشتستان در موضوع آب، شورا و شهرداران حوزه انتخابیه اش را به وزارت نیرو برد و منجر به تصمیماتی شده، ولی نماینده حوزه انتخابیه ما به فکر این است که چه کسی شهردار شود و چه کسی شهردار نشود!

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر