سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در جریان دیدار زیر گروه فوتبال جوانان استان بوشهر داور دیدار مورد کتک کاری جمی ها قرار گرفت.
کد خبر: ۴۴۸
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: در جریان دیدار زیر گروه فوتبال جوانان استان بوشهر داور دیدار مورد کتک کاری جمی ها قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از دشتستان اسپورت، در حالی که طی چند هفته گذشته در تنگستان داور بازی مورد کتک کاری قرار گرفته بود عصر پنجشنبه در دیدار زیر گروه فوتبال جوانان استان در جم بین دو تیم توحید برازجان و نماینده جم توحید تا حدود دقیقه 70 با نتبجه 2 بر یک از حرف جمی پیش بود که مربیان جمی نسبت به عملکرد داور ناراضی بودند و داور را مورد نوازش خود قرار دادند و بازی حدود 15 دقیقه به تعطیلی کشیده شد و داور مسابقه که حال و روز خوشی نداشته از ادامه بازی خودداری نموده و اعلام به اتمام بازی گرفته است ولی پس دقایقی با صحبت جمی ها با ایشان وی را راضی کردند تا بازی ادامه داشته باشد.

اما جالب اینجاست با پایان نود دقیقه اتفاقی نادر در دنیای فوتبال رخ داد و داور 21 دقیقه وقت تلف شده اعلام می نماید تا توحید بازی برده را با باخت 3 بر 2 عوض نماید.

مسئولان باید فکری برای برگزاری بازیهایی که در جم برگزار می شود کنند معلوم نیست کتک کاری تا کی در جم ادامه خواهد داشت! اتفاقی که برای ماشین کشتی گیران برازجانی در جم رخ داد و در حادثه ای دلخراش و عجیب رخ داد و ماشین ورزشکاران برازجانی توسط جمی ها به آتش کشیده شد !!!

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر